wtorek, 24 marca 2015

Nowy koń ♥

Cześć!
Jak się czujecie? Dziś taka ładna pogoda była u mnie :) Wracając do tematu, postanowiłam kupić nowego konia :) Konik zwie się SilverGhost, jeśli macie pomysł na aka. to dawajcie w komach :D
Moja koleżanka z sso również kupiła dziś tego konia, co dziwniejsze o tym samym imieniu (byłyśmy razem kupić). Dodatkowo kilkanaście minut po zakupie postanowiłam zmienić mu fryzurę, wydaje mi się, że w długiej grzywie jest mu o wiele lepiej.
+ostatnia fotka to bonusik z wczorajszego dnia :D
tak bardzo podobna fryzura xD

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki :D +wiedziałam, że zmienisz mu grzywkę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam zmienić ;) tamta moim zdaniem słabo pasowała xD

      Usuń
  3. śliczny koniczeł:) jakiego masz zamiar kupić następnego?
    P.S.
    masz super bloga, tylko dodawaj więcej postów:) uwielbiam je czytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiesz zastanawiam się jaki mogłby być następny i na razie nie mam pomysłu. Jest mi bardzo miło, że podoba Ci się mój blog ;)

      Usuń
    2. może zaczęłabyś pisać opowiadania?
      P.S.
      w jakim programie zrobiłaś nagłówek?

      Usuń
    3. Raczej nie zbyt nadaję się na pisanie dłuższych form xD nagłóweg robiłam w Gimp, Paint tool sai, Photoshop, Photoscape i Pizap

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki za mega ksywke ;) dałam mu już Wilhelm xD ale twoją propozycję na pewno wykorzystam

      Usuń