piątek, 27 lutego 2015

"Dziki Koń"

Witam, dziś zaprezentuję Wam jak zrobić dzikiego konia :)
Instrukcja jest bardzo łatwa i mam nadzieję, że czytelna :D
Zaczynamy!
1.Wchodzimy na stronę StarStableOnline
2. Logujemy się
3.Klikamy przycisk "GRAJ TERAZ!"

4.Kiedy aktualizacje się załadują wchodzimy w Mój komputer>Dysk C>Użytkownicy>Publiczny>StarStabeOnline>Data
5. Usuwamy wszystkie pliki z nazwą "Pants"
6. Teraz możemy nacisnąć przycisk Graj
7. Obserwujemy efekt naszej pracy i jaramy się dzikiem koniem :D
Pochwalcie się czy Wam też wyszły takie dzikie koniki :D Tak bardzo WILD



8 komentarzy:

  1. Czasem też trzeba usunąć pliki "halters" czy jakoś tak, ja tam mam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! :)
    Fajny blog,jeżeli masz chęć możesz i mój odwiedzić! :D
    ameliastarstablepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz super blog....
    jak będziesz chciała możesz wejść też na mojego:D
    http://starstablelily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo, ale to bardzo sweet blog :) =','=
    jeżeli masz chęć możesz sobie mojego bloga dodać też do witryny, a ja dodam twojego: http://kontotezprzyjaciel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooom <3 jak ja kocham koniki XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak to cofnąć i czy to nadal działa ???

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie co zrobić kiedy nie mam pliku StarStableOnline? Ponieważ odinstalowałam grę i zainstalowałam na nowo ale to i tak nie dziala ;-;

    OdpowiedzUsuń