piątek, 20 lutego 2015

Poznajemy SSO z innej strony :D

Hej :) Dziś zobaczycie już pewnie Wam znany temat. Latanie nad mapą i karuzela na koniu.
Co należy zrobić aby mieć taką zabawę:
-podjeżdżasz do fryzjera
-klikasz około 10 razy na drzwi nie schodząc z konia
-schodzisz z konia
-wchodzisz do fryzjera zanim zniknie żółty napis
-fotel powinien być pusty
-wychodzisz od fryzjera
-latasz nad miastem lub masz karuzelę na koniu
-aby poprawić sterowność weź jakieś zadanie lub wyścig
Dodatkowo aby wejść na wyspę koni należy wjechać koniem do promu i poszukać wyspy :) UWAGA sterowanie jest dość trudne :)




Gwarantowana zabawa zapewniona :D Jeśli nie wychodzi Ci nie przejmuj się, ja też dużo razy próbowałam i mi nie wychodziło :) Musisz być cierpliwy/a

12 komentarzy:

  1. Haha ja myślałam, że będziesz mieć tak jak ja karuzele :D Najgorsze w karuzeli są gryzące dżdżownice po stópkach xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi się udało i z tego co wiem innym osobom również. Próbuj dalej, na pewno się w końcu uda ;)

      Usuń
  3. klikam 10 razy na drzwi fryzjera wchodzę zanim znikie napis i nic mam fotel nic sięnie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie da się wejść zanim zniknie napis ;-;

    OdpowiedzUsuń