poniedziałek, 26 października 2015

Krótkie info xD

Witam wszystkich.
Jak pewnie wielu z Was zauważyło od 2-3 tygodni nie napisałam żadnego posta na bloga za co muszę Was przeprosić. Oczywiście nie będę obiecywać, że od teraz będą regularne posty, ale postaram się coś zmienić. Będę dodawać min 2 posty w tygodniu, ewentualnie jeden duży podsumowujący cały tydzień. Zobaczymy czy to rozwiązanie się sprawdzi. 
Sporo osób ostatnio mi pisze na FB czy się z nimi spotkam w SSO. Hmm.... Planuję zrobić rajd dla czytelników/widzów, ale to trzeba przemyśleć, bo na pewno trudno będzie ogarnąć większą grupkę ludzi. 
Btw muszę się pochwalić nowym Shire. Graysoul aka Diana xD A wy może też zakupiliście nowe maści tych pięknych koni? Piszcie komy jaka maść i jakie imię/aka nadaliście swojemu nowemu wierzchowcowi :D
W ogóle jeśli ktoś chce mnie poznać zapraszam na fb Julia Pines, chętnie ze wszystkimi popiszę (nie odpowiadam na pytania dotyczące klubu).
Miłego dnia!

18 komentarzy:

  1. Stormdancer
    Ten kary :)
    Katharina Sweethill

    OdpowiedzUsuń
  2. Siwy jest najładniejszy. :'3
    Znam ten ból... szkoła to jakieś więzienie.. kurde.. praktycznie nie ma się czasu dla siebie.. w szkole - nauka, w domu - nauka, w weekend - napierdu..tego.. no.. nam zadań domowych, że nie da się wyrobić w piątek i się zarywa sobotę nad książkami - nauka.

    ~~~
    Ej.. boję się zalinkować. XDD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak kupiłam siwego, ale Twój też jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam siwkę Brightpearl
    Anastasia Youngstreet

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam siwkę Brightpearl
    Anastasia Youngstreet

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kupiłam (jeszcze :p) nowych maści shire, ale mam starą- karego Southwalkera, dałam mu aka Kary (wiem, bardzo orginalnie xD )

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam darmowego HACKA do Star Stable: http://filefolders.pl/2/4843
    Polecam bo jest na prawde świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Donkeł dodaj post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Donka jest głupia, ponieważ nie pisze postów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ndjfjcjxkzkkzjxhxjkskak

    OdpowiedzUsuń
  11. Ejdjjdjsjsjxhhxbhsjsjjsnshxjjdhujsjsjjdjdjdjdjdhslskjdjch

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za bardzo kreatywne ( nie)
    słownictwo typu (Donka jest głupia )
    Kup sobie słownik do wyrazów obcych!!!
    Ile ty masz lat? Pewnie nie masz nawet konta na sso a jak masz to pewnie z 1-3 levelem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia Frąckowiak jest głupia, ponieważ mnie obraża!

      Usuń
  13. Ja kupiłam tego najbardziej karego z w.p. Nazywa się Obsisian Princess, ale mówię na nią Princess albo Obs

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejo!!!
    Od niedawna zaczęłam pisać bloga i nie zabardzo wiem jak to robić :(
    Masz bardzo fajny blog :)
    Zapraszam :)
    www.ssozsylvie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń