niedziela, 8 listopada 2015

Strój tygodnia HotAutumn

Witam wszystkich serdecznie :")
Może jesteście zdziwieni, że "powrót" do postów zaczynam od stroju tygodnia, ale jakoś mam ochotę podzielić się z Wami moją nową stylkówką :D
Strój właściwie jest w dwóch barwach (biel i fiolet), ale jeśli nie masz np. białych butów możesz bez problemu zastąpić je brązowymi lub po prostu czarnymi butami, które również dobrze komponują się z tym strojem. Wydaje mi się, że ten strój pasuje do każdego konia, ale ja akurat wybrałam Shire jako modela. Nie przedłużając xD (ta koparka w tle zepsuła mi to zdjęcie, wybaczcie xD)

Dla jeźdźca: 
czapka - DUD /4050sj / 49sc/ +15lvl
jazda+4/ opieka+2

bluzka -  Jarlaheim/ 7100sj/ 94sc/ +10lvl
jazda+8

bryczesy - GHV/4300sj/ 45sc/+12lvl
jazda+4

buty - GHV/7270sj/ 71sc/+13lvl
jazda+3

Dla konia:
czaprak - JorvikCityPlaza/ -/-
szybkość+3

siodło - DUD/ 99sc/ +15lvl
szybkość+3

ogłowie - DUD/5050sj/ 51sc/ +15lvl
szybkość+3

Miłego dnia wszystkim i widzimy się za kilka dni :D




17 komentarzy:

  1. Jest to tylko mała uwaga... A więc masz bardzo świetny gust, ale czasami radziła bym ci zmienić siodło i koszulkę, wiem, że to bardzo dużo kosztuję, ale wolała bym widzieć bardzo piękne stylizację niż tylko zmiana czarpaku i innych małych detali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak by co to pisała Paulina Lionland, Ja bym radziła dać innego konia niż Shire i dokupić owijki.

      Usuń
    2. A jak by co to pisała Paulina Lionland, Ja bym radziła dać innego konia niż Shire i dokupić owijki.

      Usuń
  2. Powiem tak - stój świetny.
    Jednakże... tak jak wyżej... i do tego... ja unikam szerokim kołem małych/krótkich/tego kroju czapraków. ;d

    Pozdrawiam, trzym się,
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój, nooo fajowy :)
    Ale ja lubię się przyczepić i właśnie to zrobię :kompleeeeetnie nie pasuje do siebie krótki rękawek i czapka zimowa ;) zmieniłabym ją na fioletowy kask. Druga sprawa :jest jesień tak? A więc krótki rękawek...?Może inne graczki nie zwracają na to uwagi, ale to strasznie razi ;)
    Ogólnie jeśli chodzi o kolory to jest fajnie :D
    Lubię połączenia białego z takim, jak by to powiedzieć... szalonym odcieniem fioletu:D
    Podoba mi się jeszcze to że nie dałaś np. fioletowej uzdy i siodła. To takie fajne przełamanie. Nie widzę dokładnie czy są jakieś ozdoby przy ogonie, ale byłoby fajnie gdybyś dodała jeszcze brązową fstążkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nadzwyczajnego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę kupić
    Czapki spodni butów siodla i oglowia ...
    ~Elise Shortland ~

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę kupić
    Czapki spodni butów siodla i oglowia ...
    ~Elise Shortland ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki ło :/ duje tłobie hmmm 6/10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinestorm to duupa!!!!!!!!!!!!!!
      Brzydki struj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń

    2. Słownik nie gryzie :)


      A i fajny zestaw i ciuchy

      Usuń
  8. Super! Bardzo ładny zestaw :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Bardzo ładny zestaw :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń