wtorek, 24 listopada 2015

Nowy server? Emerald Forest

Hej wszystkim :D
Jak Wam mija dzień kochani? Może już wiecie, że powstał nowy polski server??? Aż sama jestem zdziwiona, że w ciągu kilku miesięcy pojawiły się 2 nowe servery (HoneyValley, EmeraldForest). Wychodzi na to, że coraz więcej jest polskich graczy w StarStable :D
Ja się cieszę, że polska część SSO się w takim tempie rozwija :D
Ktoś z Was się przenosi na "lasek"? czy raczej macie zamiar zostać na miodku lub ciasteczku? Ja osobiście trzymać się będę Cookie Valley (zresztą od początku trzymam się tego serva).
Pamiętajcie, że jeśli się przeniesiecie, nie zobaczycie znajomych z innych serverów w grze, oraz nie będziecie mogli uczestniczyć np. w spotkaniach klubowych. Istnieje również możliwość, że nie wrócicie na swój stary serwer, dlatego decyzję o przeniesieniu podejmijcie na spokojnie :D
Jak wygląda ikonka servera??

Ikonka servera jest fajnie zrobiona, choć szczerze spodziewałam się servera z nazwą jedzenia xD
A wy? przenosicie się, czy zostajecie??? Piszcie w komach

31 komentarzy:

  1. Zostaje na miodku 😂 FO tam jeszt więc ja tysz muszę xD nie przeniosą się dla jednej dziewczyny xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaję ^^ Ze względu na Gold Jokers :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaję na Cookie Valley. Powody: dużo osób, klub, znajomi. :') Myślałaś już, jak będzie nazywał się kolejny serwer, który być może dodadzą?
    ~Selma Whalehome

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciachoo <3 Dla kochanego RMC <3

    OdpowiedzUsuń
  5. http://ssoridethrough.com/get-help-here/quest-directory/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Jest coraz wiecej osób w star stable :D" :DDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się przeniosłam na kilka dni. Czemu na kilka dni? Mam klub na ciachu, więc muszę szybko wracać heh :3
    ~Kremówka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie dostaniesz na Ciastko

      Usuń
    2. Możesz się już nie dostać na ciastko :PP Bo już jest pełne.

      Usuń
    3. Kurcze.. xD Mam tam klub :c
      ~Kremówka :3

      Usuń
  8. Zostaję na ciastku ❤ w końcu to pierwszy polski serwer :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja może się przeniose na lasek ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się przeniosłam na 3 serwer , żeby zobaczyć jak tak jest.. (czy dużo ludzi itp.) I chciałam wrócić na swój pierwszy serwer czyli Ciacho <3 Ale nie moge bo jest pełny :CCC. I czekam ,aż ludzie z ciastka się przeniosą , bo chcę tam wrócić :C :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zostaję na ciesteku. Tylko z bóbskimi kontami coś pokombinuję XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć wszystkim za życzenia i wierszyki dla babci i dziadka i nie tylko w tym tygodniu w godzinach od razu do rzeczy do zrobienia w dniu dzisiejszym świecie i w ogóle nie piszcie na to uwagi na to uwagi na to uwagi na to uwagi na to uwagi na temat tego co wiem to nie jest to padok Steva w dniu dzisiejszym świecie i w ogóle nie piszcie na to uwagi na temat tego co pamiętam z tego powodu warto by to nie ❌ nie ma problemu z tym nie pomogą w dniu dzisiejszym świecie i w tym momencie nie ❌ nie ❌ nie ❌ w dniu dzisiejszym świecie ohhgh hhrhyhhh gif Cisek orbit(_hdksjzhd urny Izydora ich indywidualnych Judyty kalendarz rekordu w dniu dzisiejszym świecie donkeł w SS rosną rola kunszt
    IDŹ SIĘ NAPIĆ WARKI KURWAAAAAA!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. A dlaczego ten blog nazywa się
    starstable-donka?
    Nie może być starstable-julia?

    -Kate Bigrock -

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wole zostać na ciastku...nie wiem jakoś ta wole na nim zostać.Lepiej nie będę próbować bo się nie da wrócić.NO PO PROSTU WOLE NA NIM ZOSTAĆ.


    Klaudia(nie Klaudia Kitty)(:

    OdpowiedzUsuń
  15. Taaaaa..wiem napisałam bez sensu:D



    Klaudia(nie Klaudia Kitty)(:

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam twojego bloga!:) Zapraszam do mnie: http://starstableonline-victoria-nightweb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy napiszesz ;( Halo!! Już jest grudzień!

    OdpowiedzUsuń
  18. UWAGA CIEMNA STRONA STAR STABLE UJAWNIONA!!!
    http://starstablefanficshow.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WTF???CO TO JEST?!?!?
      Jakaś zboczona strona

      Usuń
    2. Ekhem, drogi anonimie w Star Stable gra młodsza społeczność i nie fajnie by było jeśliby ona to ujżała..

      Usuń
    3. Sara popieram, James z Alex w łóżku? Kobieto ogarnij się z takimi stronami, żal.

      Usuń
  19. Ja zostaję na ciasteczku:3 Tam mam swój klub który się rozrasta <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy bedxie jakiś post? :p ;)

    OdpowiedzUsuń