sobota, 30 stycznia 2016

Powrót? :D

Witam wszystkich na moim blogu!
Jak tam u Was? Macie już ferie, a może dopiero będziecie mieć?
Jak pewnie wielu z Was zauważyło moja aktywność na blogu jak i na kanale na YT jest znikoma. Spowodowane jest to głównie szkołą. Jako iż mam teraz ferie postaram się pisać co jakiś czas post, ale nie mogę nic obiecać, że będą one regularnie. Na SSO jest bardzo dużo zmian ostatnio, właściwie odkąd wprowadzili nowy teren jakim jest Epona to nie ogarniam co się tam dzieje xD Teraz gra naprawdę jest bardzo rozwinięta, dużo ras koni, ogromna mapka i duży wybór akcesoriów i opcji :D
Osobiście podoba mi się prowadzenie koni :D nie korzystam z tego jakoś często, ale na pewno jest to fajny pomysł np. do zdjęcia ze znajomymi.
Muszę się w końcu zabrać z blog, bo inaczej słabo to widzę :D mam kilka pomysłów i mam nadzieję, że Was one nie przerażą, bo nieco zmieni się wygląd bloga i tematyka (oczywiście dalej główną tematyką będzie SSO, ale dołożę do niej nieco faktów z mojej gry w League of Legends).
Dziś zaktualizowałam zakładkę moje konie, a w ciągu tygodnia zajmę się resztą.
Sporo osób również mnie pyta co z RMC i na jakim jestem serverze.
Otóż RMC jest, istnieje, ale jest klubem nieaktywnym także proszę nie pisać do mnie, czy możecie dołączyć, bo na razie nie mam zamiaru go aktywować, z powodu braku czasu. Odnośnie serverów xD jestem cały czas na Cookie Valley :D więc jeśli chcesz mnie zobaczyć musisz tam szukać.
To tyle na dziś :D
piszcie w komach jak tam wasze ferie, bo chętnie poczytam :D

Na zdjęciu mam starą fryzurę xD obecnie nadal mam włosy tzw na Pajna :D




12 komentarzy:

  1. Hah! Nie aby mi się podobajo te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Julka! Wróciłaś <3 nareszcie, nie wiesz jak tęskniłam za blogiem <3 Dziękuję że znów tu jesteś <3 Taaaaaak ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie ^^
    Cały czas wchodziłam na bloga aby sprawdzić czy dodałaś posta ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pajnie wróciłaś!!Nie mogę się doczekać kolejnych postów - Arnaude Bravevorce

    OdpowiedzUsuń
  5. Pajnie wróciłaś!!Nie mogę się doczekać kolejnych postów - Arnaude Bravevorce

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tyle,miała przyjechać do mnie kuzynka,ale jednak jej nie było :< I całe ferie siedziałam w domu :<
    Molly Beegren pozdrawia! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No daaawno Cie tu nie było. Już myślałam, że blog umarł. ;p
    Ferie mi się kończą ale do szkoły i tak idę dopiero w marcu. XD Dużo osób przestaje grać, zmniejsza swoja aktywność przez szkołę. Wiadomo co jest ważniejsze. ;) Dobrze, że dodałaś post tak jakby "informacyjny" Xd Przynajmniej czytelnicy wiedzą na czym stoją. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już zaczęłam ferie :3 Dziś jadę do przyjaciółki i zapowiada się nienormalnie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dziś idę do szkoły bo skończyłam ferie i super że wróciłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem tak XD
    W sobotę byłam u kol na urodzinach, a całą resztę ferii spędzę przy kompie xD


    ~Viv

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem na Cookie Valley! :D i cię poszukam XD

    OdpowiedzUsuń