niedziela, 31 stycznia 2016

Przejażdżka

Hejka wszystkim :D
Jak obiecałam zacznę pisać posty, a przynajmniej się postaram cokolwiek dodać na mojego bloga.
Dziś RMC miało spotkanie z okazji urodzin jednej z klubowiczki :D dziewczyny same urządziły rajd i różne zabawy. Ja niestety musiałam wyjść podczas spotkania. Potem porobiłam nieco wyścigów i kilka zadań, bo w tym też się opuściłam ostatnio.
Pojeździłam potem jeszcze z Dirfutem po Głuchych Lasach. Tak spędziłam dziś dzień na StarStable. Dodam Wam kilka fotek, abyście mogli zobaczyć jak to wygląda.
Dobranoc :D


A wy? co robiliście ostatnio na SSO?

9 komentarzy:

  1. Wyścigi, wyścigi, przejażdżka. Hmm..O czymś zapomniałam? Ah tak. Kolejne wyścigi ;_; Moja gra zeszła na psy jednym słowem XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej pajn^^ lily powiedziała że nie masz pełnego klubu. więc chciałam się zapytać czy mogę dołączyć jestem na sso kaja spiderforet mam 17 lvl i 13 lat ^.^ jestem całe ferie na sso od 9;00 do 15;00 czasami o 20 a czasami o 19 :) plis dodasz do klubu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sie czyta się wie. W poprzednim poście coś o tym pisała.."Otóż RMC jest, istnieje, ale jest klubem nieaktywnym także proszę nie pisać do mnie, czy możecie dołączyć, bo na razie nie mam zamiaru go aktywować, z powodu braku czasu"

      Usuń
  3. To Klaudia jednak jest w RMC ? :|

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak : > ale przez dłuższy czas była bez klubu ..... ^~^

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej macie może jeszcze miejsca w klubie ?
    Chciałabym bardzo dołączyć

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sie nudzilam bo ktos mi ukradl konto na starstable

    OdpowiedzUsuń