piątek, 12 lutego 2016

Trybuny na ujeżdżalni

Hejka
Jak pewnie większość z Was już zauważyła w środę SSO dodało trybuny na hali.
Mamy możliwość wejść na nie, usiąść i popatrzeć jak jeżdżą nasi znajomi :D
Moim zdaniem całkiem fajna opcja, bo można zobaczyć wszystko z innej perspektywy.
Mamy trzy tryby



Byliście już na hali i sprawdziliście nową opcję?
Jak Wam się podoba?
W ogóle dam wam linka do nowego filmiku jaki ostatnio zmontowałam :D
Od kilku miesięcy nie robiłam clipów z SSO, a ostatnio coś mnie naszło i postanowiłam taki zrobić :D

29 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ta opcja jest bardzo fajna ;")
    Filmik też super ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. 1:D. Super post, jak zawsze ;) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy clip u Ciebie, który mi się podoba XD
    A co do trybun to ja i tak nie wchodzę na tamtą stronę ujeżdżalni to mi się ta opcja nie przyda :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, że chociaż ten się tobie spodobał xD

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę podglądać ludzi!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka Julka.Mam pytanie.Co zrobić jak sso się nie włącza i jest napisane:Ze było za dużo prób zalogowania się na to konto?POMOCY D;

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey. Fajne są te trybuny masz rację Pajn.
    Ps. Niedawno Cię spotkałam ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żyjesz jeszcze? Ostatnio napisałaś na początku moich ferii xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak średnio z tym moim życiem xD

      Usuń
    2. Jak to średnio z Twoim życiem?:OO
      ~Capri Macwatcher

      Usuń
  11. Super klip, nie można się oderwać od oglądania ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę nie na temat ale w jakim programie robiłaś nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tam w LOL'u? xD
    Szkoda że już nie piszesz postów.

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie posty ja się pytam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  15. PAJNIEŁKUUUU! Napisz posta! Są wakacje, czas wolny helooooo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh... ciąle zaglądam na tego bloga z nadzieją że napiszesz nowego posta :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo xd Julia, napisz posty ;-)

      Usuń
  17. Kody do Star STable na kase i przedmioty na WSPOMAGACZE NET

    ▶▶▶ Link do strony: Star Stable Kody 2016 ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej super ban od zespołu StarStable :D!

    OdpowiedzUsuń
  19. I really like to read this blog again.
    Because you sharing very useful information about authentication.
    sso michigan

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedługo rocznica nieaktywnosci bloga :(...

    OdpowiedzUsuń