piątek, 13 stycznia 2017

W sumie nie wiem...

Dzień dobry wszystkim, jeśli ktokolwiek jeszcze tu został.
 Pewnie sporo osób zauważyło, że blog był/jest nieaktywny prawie od roku. Nie mam wytłumaczenia dlaczego nie pisałam postów i dlaczego olałam sprawę. 
Zastanawia mnie czy jest sens powrotu, czy ktoś będzie czytał moje posty lub po prostu będzie zainteresowany rzuceniem oka na czas, który poświęcę na nowe posty związane ze StarStableOnline.
Po roku nieobecności nie jestem świadoma, czego oczekujecie od postów, jeśli zdecyduję się reaktywować tego bloga.
Jeśli ktoś w ogóle jeszcze mnie pamięta, napiszcie komentarz, żebym widziała czy warto i miała zarówno motywację do działania.
Miłego dnia, kocham Was

35 komentarzy:

  1. Jestem i czuwam. ;v;
    Sądzę, że powinnaś spróbować wrócić z regularnymi postami.

    Trzymoj się.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nasz ma szansę na sukces. Ty już go osiągnęłaś ale kiedy nie było Cię na kilka miesięcy, potem wróciłaś i napisałaś kilka postów, po czym odeszłaś na rok. Po kilku miesięcznej przerwie dostałaś szansę odbudowy zaufania- że już będziesz pisać posty, i dasz znać jak będziesz chciała zrobić przerwę. Jednak ty znikłaś bez śladu, siejąc na blogu pustkę.



    Jednak kiedy wróciłaś, dostałaś kolejną szansę.
    Nie zmarnuj jej Julia.
    Daj szczęście z czytania dla twoich czytelników.
    Pomyśl o nich, zobacz ile komentarzy podarowano ci w poniższym poście.
    Pomyśl Julia, bądź regularna a na nowo zdobędziesz umiejętność dawania szczęścia i przyjemności.
    Bo taka właśnie jesteś, Twoje posty wciągają.
    Wykorzystaj to...


    Jak napisała koleżanka wyżej - "wrócić z regularnymi postami".

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem :D Mam nadzieję że jednak ponowisz bloga :) jak chcesz to wpadnij do mnie, dopiero zaczynam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pajn
    Ja wciąż jestem, byłam i będę XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było gdybyś wróciła do pisania regularnych postów, a przynajmniej spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać po wcześniejszych postach, że nie masz weny. Chyba z 2 razy odchodziłaś, na yt też tak średnio.. oczywiście bez obrazy, to tylko szczera opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróć! Mam nadzieję że wykożystasz swoje umiejętności do pisania postówi i wciągniesz nas na nowo
    ~Rudy fryz

    OdpowiedzUsuń
  8. "Nie mam wytłumaczenia dlaczego nie pisałam postów i dlaczego olałam sprawę." - rozumiem to tak, że w tym momencie sama przyznajesz, że po prostu odechciało Ci się tutaj pisać. Szkoda, że tak ciężko było napisać posta, w którym informujesz np. o tymczasowym zawieszeniu bloga. Twoi czytelnicy jak głupi wchodzili tutaj z nadzieją, że w końcu się odezwiesz. Kazałaś im aż rok czekać.
    Moim zdaniem nie ma sensu by reaktywować bloga. Na pewno spora osób porzuciła czytanie tego bloga bo po prostu go olałaś i miałaś gdzieś.
    Prosisz o komentarze bo chcesz mieć motywację. Fakt. Odzew czytelników w pewnym stopniu daje jakąś tam motywacje. Ale jeśli Ty sama jej nie masz w sobie i chcesz ją wykrzesać poprzez komentarze czytelników to ja to słabo widzę...Ok. Wrócisz, napiszesz parę postów, a co jeśli znowu Ci się odechce pisać? I znów znikniesz na nie wiadomo ile?

    To była zbyt długa przerwa..

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rozpoznawalnego bloga, który pojawia się na pierwszej stronie w wyszukiwarce, o czym nie jedna osoba by marzyła.. Masa osób przez ten rok wchodziła tutaj, żeby zobaczyć czy może jednak coś się zmieniło.. W końcu napisałaś, ale widać że nie masz dalej na to checi- gdybyś wróciła to nie ma już odwrotu, albo piszesz chociaż raz w tygodniu ale coś 'od serca' albo daj sobie spokój i daj szansę innym na wybicie ;) Nie odbierz mnie źle, chce ci dać raczej jakiegoś kopa do działania, a do tego trzeba niestety patrzeć realistycznie :) Masz spory potencjał, ale co z tym zrobisz to twoja sprawa, ja bym na pewno czasem zajrzała, powodzenia ;)
    ~mel goldnight

    OdpowiedzUsuń
  10. Donka... Zostań tu z nami. Twoje posty naprawdę są cudowne. ~ Nemezis ( Anita Dogfall)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie! Chcę abyś wróciła jesteś bardzo pozytywną osobą i jeśli zdecydujesz się na powrót będę bardzo szczęśliwa !! CC:

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jednej strony zostawiłaś bloga bez żadnego odzewu czy nawet informacji, bo przecież to jest dosłownie 10 sekund napisać o zawieszeniu. Z drugiej strony można się jeszcze zmobilizować, zacząć od 1 posta tygodniowo i rozkręcać się do nawet codziennego pisania. Jednak to ma trzecia stronę... wiele ludzi już zrezygnowało z czytania twojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zresztą. ..
    Znów daas odzew i prawie dwa tygodnie cie nie ma, więc. .. ja np mam komputer w naprawie a pisze na blogu z tego co mam , Tobie jak widać nie zależy. ..

    OdpowiedzUsuń
  14. AHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAAHHABAHHHAHAHHHAHAHHAHAHHHHAHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHHHAHAHHAHHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHHHHAHHAHAHAHHHAHHHAHAHHAAAHAAAAHHAHAHAHHHAHHHHAHHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHHAHAHHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAH


    PO JAKĄ KU*** MASZ WRACAĆ SKORO ZNOWU ODESZŁAŚ? DUPE ZRYWA NORMALNIE


    HAHHAHHAHHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHHHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHJHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonim ;-; Żałosne ;-;

      Usuń
    2. Nie, nie jestem anonimowa. Nazywam się Dasha Mysteryroad.
      To że nie mam konta Google to nie moja wina.
      HALO LUDZIE TAK TO JA PRZED CHWILĄ WYSMIEWAŁAM SIĘ Z WASZEJ JULCI, PAJNCI, KOCHANCI KTÓRA MA W NAWYKU ZNIKANIE Z BLOGA. JEŻELI BARDZO WAM TO PRZESZKADZA ŻE WYRAŻAM SWOJĄ OPINIĘ, MOJA SKRZYNKA JEST GOTOWA.
      DASHA MYSTERYROAD

      Usuń
    3. Wszystko u ciebie dobrze z mózgiem? Może powinnaś pójść na badania?

      Usuń
  15. Julio!
    Bardzo się cieszę, że po raz kolejny piszesz coś na blogu. Muszę szczerze przyznać, że brakuję mi twoich wspaniałych postów. Miałaś dużo hejterów, anonimów i tak dalej, ale nie poddawaj się! Pamiętasz jak niedawno się spotkałyśmy? ~ Grace Goldway zaprasza na swojego bloga o SSO! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzicie?
    Właśnie w taki sposób "wraca".
    Mija miesiąc i zero odzewu z jej strony na ten post.
    Julio, czasy świetności tego bloga już dawno minęły. Podobnie jak samego RMC.
    Jednakże nieważne co postanowisz z blogiem. Część "fanów" z Tobą pozostanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie takie same zdanie. Założę się, że klub też już podupadał a ona się nim nie przejmowała. Współczuję członkom, którzy musieli z własnej woli zajmować się klubem.

      Usuń
  17. 0.o
    Co tu się odjaniepawliło

    OdpowiedzUsuń
  18. Super by było gdybyś wróciła. Lubiłam twój blog i było mi smutno, że nie piszesz... ;_; Wracaj do nas! :D

    ~Zita Queencamp
    starstablezhania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super HACK do STAR STABLE ---> http://file-folders.pl/26448

    OdpowiedzUsuń
  20. Wróć! Warto! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Coś jeszcze chcesz dodać? Na obecną chwilę powoli zmieniam część wizualną i uaktualniam informację.

      Usuń
  23. Kochana, mam nadzieję, że wrócisz do blogowania!��
    Mam nadzieję że wrócisz do tego, a przynajmniej spróbujesz...
    Może Twój blog (ani też kanał) nie jest aktywny, ale być może to będzie motywacją...
    Jesteś typem osoby którą bardzo lubię, dlatego uważam, że masz się spełniać! Jeśli nie chcesz prowadzić bloga - to przecież nie musisz. To Twój blog i ty o nim decydujesz!��
    ~ Heheszek :D��

    OdpowiedzUsuń