poniedziałek, 20 marca 2017

Odświeżenie wizualne bloga

Dzień Dobry wszystkim.
Po dość sporym czasie milczenia i tak zwanej "bezczynności" odnawiam powoli wygląd wizualny bloga. Na obecną chwilę zmianie uległ wygląd zewnętrzny, nowe ikonki, nagłówek oraz zaktualizowane w większości informacje. Z czasem wszystkie ikonki będą zmienione, a informacje odnośnie na przykład serwerów odświeżone. W tej chwili zakładki o nazwach: Julia Pinestorm, Moje konie, O grze, RMC, Mistrzostwa są aktualne. 
Chciałabym również podziękować wszystkim za wyrozumiałość i pewnego rodzaju wsparcie w tym "powrocie". 
Postaram się dodawać dość ciekawe posty regularnie. Nie obiecuję, że będzie to codziennie, ponieważ w takiej sytuacji zabrakłoby mi pewnie tematów, ale 1-3 posty w tygodniu na pewno pojawią się na tym blogu. Również będę się starała, aby post nie miał 5 wersów, ale znacznie więcej i był miły do czytania (nie każdej osobie odpowiada mój styl pisania, dlatego w takim wypadku proponuję zrezygnować z odwiedzania bloga).
Poruszę jeszcze kilka kwestii związanych z moją grą oraz blogowaniem.
Mianowicie sporo osób pyta o inny kontakt poza blogiem, dlatego też podaję w załączniku mojego facebooka powiązanego z kontem z gry Julia Pinestorm facebook.
Jeśli chodzi o mój klub, który nadal funkcjonuje i jakiś czas temu odbyła się reaktywacja to zapraszam do wysłania zgłoszenia na fanpage Reindeer Mystery Club również na facebooku,
Reindeer Mystery Club facebook. W tej chwili klub jest dość aktywny, a spotkanie odbywają się 1-2 razy w tygodniu. Członków jest wciąż sporo, jest zaledwie kilka wolnych miejsc, więc jeśli masz facebooka (który jest obowiązkowy ze względu na komunikację, grupkę klubu) to zapraszam do zgłoszenia (server Cookie Valley).
Czy dodam was do znajomych na Star Stable? 
Otóż chciałabym was wszystkich dodać, ale jest to niemożliwe, ponieważ są ograniczenia w posiadanej liczbie znajomych w grze, dlatego nie obrażaj się jeśli odrzucę twoje zaproszenie. Zawsze chętnie popiszę z Wami na grupie lub globalnym chacie.
Co z kanałem na serwisie Youtube?
Tak samo jak z blogiem, postaram się zacząć dodawać filmiki z aktualizacji lub trochę innego rodzaju clipy króciutkie niekoniecznie związane z tematyką StarStable. Jako iż ogarnęła mnie chęć do odnowienia bloga i kanału na YT wydaje mi się, że powolutku odnowię to wszystko.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania lub wątpliwości proszę o pozostawienie tutaj komentarza.
Dziękuję za uwagę i życzę Wam miłego dnia.


4 komentarze:

  1. Trzymam za słowo co do regularnych postów. :p
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Julia nareszcie!
    Oby już nigdy nie było tych pustek, powodzenia! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się przeprowadzić na ciastko...
    Uwielbiam cię!!

    OdpowiedzUsuń