sobota, 25 marca 2017

Podsumowanie tygodnia

Dzień dobry!
Zbliża się koniec tygodnia także nadeszła pora na napisanie posta, w którym będzie zawarte podsumowanie z całego tygodnia.
Niestety nie mam możliwości grać w StarStable ponieważ, nie widzę treści questów oraz nazw w grze. Pokażę to na niżej załączonym obrazu. Nie wiem czy jest to tylko problem u mnie czy inni gracze również mają problem z grą. 
Wygląda to tak:
Zmieniając temat w środę była aktualizacja, w której zmienił się ekran logowania do StarStable.
Obecnie wygląda tak:
Była to niezapowiedziana zmiana, a sporo osób narzeka i ubolewa nad utratą starej wizytówki Star Stable czyli kota Rufusa?
Odnośnie aktualizacji, mamy możliwość również uczestniczyć w kolejnym tygodniu mody, który obecnie jest w Jorvik City Plaza.
Dodano również trochę nowych ubrań i paradę na trasie Fort Pinta - Moorland.
+kolejne zadania z targu koni, który w tym tygodniu rozstawiony jest przy Steve's Farm.
Podzielcie się waszymi opiniami odnośnie zmiany ekranu i samej aktualizacji? Lubicie tydzień mody w Jorvik? Ja osobiście lubię czasem obejrzeć super modelki z SSO XD! 

W sobotę wieczorem odbyło się spotkanie Reindeer Mystery Club, na którym wybrałyśmy się na spokojny rajd i uczestniczyłyśmy w miłym pikniku. Wszystko załączone na poniższych zdjęciach:




Właściwie chciałam nagrać dla Was update, ale z powodów problemów z gra, które są wyżej stwierdziłam, że wyglądałoby to nieestetycznie i dlatego też film nie powstał. Mam nadzieję, że te błędy miną, w innym razie odinstaluję i zainstaluję SSO ponownie na mój laptop.

Życzę Wam miłego dnia! <3

2 komentarze: