środa, 27 maja 2015

Aktualizacje + Całkiem NOWY SERWER :D

Hejo laseczki :D
Dziś środa, więc mamy aktualizacje. Jeszcze nie zrobiłam zadań, ale się do tego przymierzam xD oczywiście dostaniecie let's Playa. W ogóle mega, bo dodali nowy polski server :D
Honey Valley, miodowa dolina xD

CO DODALI:

- nowe zadania, pomóż Baranowej znaleźć perły
Znajdź perły Baronowej!
- całkiem nowe wyposażenie w jorvik City Plaza
- Targ koni pojawi się w przyszłym tygodniu w GHV
- W przyszłym tygodniu będą prawdopodobnie nowe Pinto z animacjami xD so cute <3
Nowe konie Pinto już wkrótce w SSO!
- I najlepsze xD NOWY SERVER :D
zostajecie czy się przenosicie? Bo ja tam wolę zostań, choć na tamtym nowym będzie łatwo CS wygrać xD
Jak Wam się podoba? Bo dla mnie są MEGA aktualizacje xD

9 komentarzy:

  1. Ja raczej odejde z tego serwera i na drugim wsztstko na nowo sobie poukładam... lecz to jeszcze nie pewne. Aktualizacje na moje są dobre, ale mogły by być lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy serwer... Zostaje na Cookie Valley... Wole ten serwer xD Może kiedyś będe na innym xD Na wakacje prawdopodobnie przenosze sie na Miemiecki, a jak wróce to na polski xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostajesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zostaję :) Mam tu fajnych ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zostaję, tutaj jest dużo moich znajomych i wogóle dużo sławnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń