piątek, 15 maja 2015

Stare Zdjęcie

Cześć. 
Co tam u Was? Bo u mnie może być,  dziś sobota, a ja muszę iść do szkoły na festyn. Tak w ogóle zaraz będzie koniec konkursu, dokładniej 20 maja. Będę miała w planie zrobić jeszcze jeden konkurs np na 100 obserwatorów, ale będzie to konkurs rzeczowy, o nauszniki dla konia lub konika na szydełku. Wracając do tematu posta to chciałabym wam pokazać fotkę jaką dziś znalazłam. Pamiętam te czasy, kiedy nie ogarniałam gry i wyglądałam nobkowo xD A wy? Macie podobne zdjęcia z czasów nobkowych? Możecie mi podesłać linka do takich zdjęć tutaj np xD 

3 komentarze:

  1. Ja mam zdjęcie dopiero jak miałam 12 lvl xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam te czasy. XD
    A u mnie... Mogło być lepiej. ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. http://oi60.tinypic.com/110iwcp.jpg Ta jakość :')

    OdpowiedzUsuń