środa, 20 maja 2015

Wyniki konkursu!!!

Cześć,  dziś 20 maj czyli tak jak obieciałam wyniki konkursu. Każdy otrzymał numerek w komentarzu pod postem konkursowym, a program losowe.pl wybrał jeden z nich. Numerek, który wygrał to 135, czyli gracz o nicku  Rafaela Goldhill. Gratuluję zwycięzcy lub zwyciężczyni.  Proszę aby wygrana osoba zgłosiła się w przeciągu 3 dni z wiadomością na maila julia.pinestorm@wp.pl w celu ustalenia szczegółów.
A jeśli osoba się nie zgłosi ponownie nastąpi losowanie + jeśli chcecie to wylosuję jeszcze jedną osobę,  która wygra konika zrobionego na szydełku lub nauszniki dla konia.
Nie wiem kiedy zorganizuję następny konkurs, ale powiem tylko, że będzie on rzeczowy (rzeczy dla prawdziwego konia).


7 komentarzy:

  1. Mam problem, bo nie dostałam numerka pod komentarzem :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy dostali, ale chyba jest jakiś błąd, bo pisze, że są komy z tymi numerkami, ale nie wyświetlają się one. Może trzeba nieco odczekać w końcu dać około 140 numerków w ciągu 30 min to duża ilość. A przed losowaniem sprawdzałam czy każdy ma.

      Usuń
    2. Dzięki za pomoc, już się bałam :)

      Usuń
  2. Mam taki problem ;-;. No... yy.... ten teges.... nie dostałam numerka ;-;. Może Tobie Julka się wyświetla, ale mi nie i jak patrzyłam w komentarzach to liczby są wpisywane do 40 ;-;. Napisz proszę jaki mam numerek, bo byłaby lipa, gdybym była wylosowana, a nie wiedziałabym o tym ._.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby nie było wątpliwości wygrał gracz o nicku Rafaela Goldhill. A wszyscy dostali numerki, jednak jak jest ponad 300 komów to post świruje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój numerek to był 95. W komie poniżej nick zwycięzcy, żeby nie było problemu z tymi numerkami.

    OdpowiedzUsuń