czwartek, 25 czerwca 2015

LBA (Liebster Award)

Hejoszki.
Jakiś czas temu zostałam nominowana do "Liebster Award" przez Kayterka11
Na czym to polega? Nominacja otrzymana od innego blogera, za poprawnie wykonaną robotę (blogowanie xD). Przyznawana dla blogów z mniejszą ilością obserwatorów, aby rozpowszechnić ich bloga. Należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała.
1.Ulubiony kolor?
Zielony
2.Jak długo prowadzisz bloga?
Około 5 miesięcy
3.Masz zwierzaki? Jeśli tak to jakie?
Mam labradora xD
4. Jakie masz hobby?
Głównie jeździectwo, również piłka nożna, rysowanie i czytanie :najs:
5. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Zdecydowanie szczerość, nawet jeśli prawda jest bolesna
6. Ulubiona piosenka
Lubię dużo piosenek, właściwie zmieniam ulubieńców bardzo szybko
7. Lubisz horrory?
Jak ogląda się w dobrym towarzystwie to jasne :)
8. Jakbyś mogła zmienić się w mityczne stworzenie, jakie to by było?
Hmm... Trudna decyzja, ale wydaje mi się, że Gryf
9.Ile godzin dziennie siedzisz przy laptopie/komputerze?
Średnio 1h dziennie, ale różnie to bywa xD raz siedzę 10 minut, a raz 3h
10. Ulubiony youtuber?
Troye Sivan
11.Wolisz zimę czy lato?
Wolę wiosnę :')


Nominuję:

Pytania do nominowanych dziewczyn xD
1. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
2. Uprawiasz jakieś sporty?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
4. Jak dowiedziałaś się o SSO?
5. Ulubiony film?
6. Lubisz komedie? 
7. Jeśli na jeden dzień miałabyś się zamienić miejscem z jakąś sławą, kto to by był?
8. Jakie masz drugie imię?
9. Czego nie lubisz w ludziach?
10. Soki owocowe VS napoje gazowane?
11. Fav pora roku?

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację ;) na pytania odpowiem w jutrzejszym poście ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Już piszę posta z odpowiedziami :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy mnie ktoś kiedyś nominuje?
    Mam 852 wys więc nie wiem czy to dla mnie ale chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń