czwartek, 11 czerwca 2015

Letni Gift Shop!!!

Cześć kochani.
Pogoda jest piękna, zaraz koniec szkoły, oceny poprawione i wszystko jest super, aby udoskonalić nam przygotowania do wakacyjnego szaleństwa zespół SSO udostępnił nam całkowicie nową letnią ofertę w Gift Shop!
Zmienił się również wygląd strony.
Jak zwykle są oferty na starRider LifeTime i StarCoins. Kupując taką ofertę otrzymasz piękną kartkę :D
Star Coins*
Kupujecie cuś??? Bo ja własnie zakupiłam nieco SC. Kupuję tylko dla nowej kartki :D

5 komentarzy:

  1. Fajny blog ;) Wpadniesz na mojego?Zachęcam do zaobserwowania ;)
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się kartka nie podoba :/ Czekam na święta <3 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak dla mnie to najładniejsza z tych wszystkich kartek.

      Usuń
    2. Mnie się nie podoba ale to tylko moje zdanie :)

      Usuń
  3. mi tez się ta właśnie podoba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń