sobota, 13 czerwca 2015

Podziwiana w DUD

Aloha kochani :D
Muszę się pochwalić, że kilka dni temu wbiłam reputację podziwianą w Dolinie Ukrytych Dinozaurów. Co się z tym wiąże? Małe zakupki xD kupiłam czarny czaprak podszyty futrem i owijki do kompletu, głównie dlatego wbijałam tam reputację :D
Ogólnie zostało mi tylko wbijanie repki w GED Jarlaheim, Wyspa Paddok i Bobcat xD
Skończyły mi się wczoraj konie do trenowania, więc dziś kupiłam nowego Lalusia, ale o nim post dodam jutro. Papa i miłej końcówki weekendu.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję^^
    Dodałam Twój blog do ulubionych na moim blogu ;>
    Zajrzysz?
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też sobie kupiłam konia wczoraj XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, ja też kończę robić tą reputację. Zbierałam na sweterek z sercami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki ja niedługo kupuję konia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, masz suuuper bloga!
    Zajrzysz na mojego?
    Jak ci sie spodba, nie zabraniam napisać komentarz lub dodać do zaobserwowanych ;)
    KellyMooseyard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń