środa, 10 czerwca 2015

Nowe aktualizacje 10.06.15

Hejo hejo ludzie xD
Dziś środa, więc aktualizacje. Juhuuuu....
Tak w ogóle jest tak gorąco xD na dworze patelnia normalnie. Ale chociaż dobrze, że za 3 tygodnie już wakacje. Wyjeżdżacie gdzieś? ja jadę na obóz z bff z klasy :D
Wracając do tematu

CO DODALI???

- Odświeżony wygląd Zamku w Srebrnej Polanie :D
Nowy zamek wygląda na prawdę super, piękne żywe kolory i niesamowity styl.
Duma Srebrnej Polany z nową grafiką!
- Całkowicie nowy wyścig!!! Pamiętacie zapowiedz wyścigu obok Miasteczka Srebrnej Polany w zeszłych aktualizacjach??? Właśnie dziś nadszedł czas, aby nowy championship został otwarty. Dziś prawdopodobnie o 20:30 odbędą się pierwsze mistrzostwa.

- Nowe ciuchy w Jorvik City Plaza. Juhu wybierz się tam i zobacz co nowego nadaje się na lato.

- Naprawione animacje American Quarter Horse (konie już skubią trawkę)
 
- Jutro pojawi się letni Gift Shop

Co wy myślicie na temat aktualizacji? Moim zdaniem są super jak zwykle :)

4 komentarze:

  1. Ja myślę że śą nowe , fajne aktualizacje :3. Chociaż mam wątpliwości czy ten zamek rzeczywiście potrzebował remontu :/. Fajne kolory ale jak dla mnie to nie warto było , takie moje zdanie. I fajnie że są nowe CS, bo we wszystkich dużych miastach czy stajniach są CS a tu nie było :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie z tego filmik, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wyjeżdżam na 2 obozy konne, i na 10 dni z rodzicami, do domku w Krakowie, gdzie na działce będą pasły ię 2 hucułki <3 Łącznie miesiąc i jeden dzień spędzony z końmi :3

    OdpowiedzUsuń