niedziela, 21 czerwca 2015

Ulubieniec tygodnia #1

Cześć kochani
Jak Wam mija dzień? Ja jestem taka mega zadowolona, nawet nie wiem dlaczego :D
Postanowiłam nieco urozmaicić bloga i od dnia dzisiejszego w każdą niedzielę będzie dodawany i krótko opisany "ulubieniec tygodnia" (np. filmy sso, postaci, konie, miejsca, blogi)
Jeśli pomysł Wam się spodobał to skomentuj post (może macie ciekawe propozycje)

#1
W tym tygodniu ulubieńcem zostaje boski MEP ~SSO~ MEP pretty little psycho Caro Highside, tak bardzo mi się podobał xD Jest świetny, wszyscy uczestnicy spisali się w mojej ocenie po prostu super :)
Swoje party przekazały tam: Caro HighsideLucy SnowrockKate BiglakeAda SweetstarVera LongbellJulia Swordmountain
Oczywiście zachęcam Was do subskrybowania kanałów dziewczyn, bo warto :)

A wy jak oceniacie ten filmik? Podoba Wam się tak samo jak mi?

9 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zgapione od banshee
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nikt nie moze zrobić ulubieńców tygodnia :))) to jest jakiś zarezerwowane? To tak jakbym ja powiedziała ze nie możesz mieć blond włosów bo ktoś juz ma.

      Usuń
    2. Jak mi pokażesz gdzie ma Melissa to pogadamy xD bo ona ma jakieś 5 fav, a nie to co ma Jula.

      Usuń
  3. Mi też się podoba *-* :D

    PS. Wysłałam ci zgłoszenie do twojego klubu, mam nadzieję że przeczytasz ... <33

    /Valentina Wolfweb (Nie chce mi się logować xDD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę nominować cię do LBA. Więcej info na zabawnieograch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :D. Przy okazji jestem wymieniona w mepie, wii :D /Lucy Snowrock

    OdpowiedzUsuń