poniedziałek, 29 czerwca 2015

Podziwiana u Jarlasson

Hejoszki xD
Jak Wam mijają wakacje? W końcu to pierwszy tydzień laby. Może ktoś z Was już wyjechał np. na Karaiby lub do Egiptu, a może nad nasze "piękne" polskie morze xD
Ja osobiście czekam do sierpnia, aby wyjechać gdzieś dalej, a najbliższy weekend mam zamiar spędzić na działce :) (bez internetu heheszki)
Wracając do tematu tego wspaniałego posta :'D W sobotę wbiłam Podziwianą w rodzinie Jarlasson xD Muszę przyznać, że to jedna z przyjemniejszych reputacji do wbijania na SSO. Teraz został mi tylko G.E.D, łowienie w GHV i końcówka Bobcat.
A wy dużo macie repek do wbicia? Chwalcie się w komach
Warto też zaznaczyć, że konik ze zdjęcia ma już 15lvl xD zostały mi 2 konie do treningu i zero kasy na następne 
Miłego dnia!!!

4 komentarze:

  1. Gratulacje!
    Mi zostało jeszcze duuużo reputacji xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Masa repki do wbicia xD . Najbardziej czekam rzecz jasna na popularną u Kaltersów :D.<3

    I jest pytanko: Aby kupić fiordka trzeba mieć poziom repki u Kaltersków popularna czy podziwiana?

    OdpowiedzUsuń