środa, 1 lipca 2015

Aktualizacja 1.07.15

Hejuu :D
Jak pewnie wiecie dziś są aktualizacje!!! juhu... xD
Jeszcze serwery nie są włączone, ale na pewno wkrótce będą włączone :) 
Zanim napiszę do dodali to muszę od razu powiedzieć, że są to super rzeczy :D Jeszcze ciekawie wygląda zapowiedz przyszłych aktualizacji.

co dodali?!

- Nowe maści uroczych Appalosa!!! będzie je można znaleźć na farmie Marleya obok ich łaciatych poprzedników. Osobiście kupię chyba wszystkie xD są tak piękne, że aż nie wytrzymam bez pikselów hehe
Przepiękne, nowe maści Pinto!
który jest waszym faworytem? Mój zdecydowanie środkowy

- Nowe wyposażenie w Jorvik City Plaza
-Targ konie pojawił się w Fort Pinta
-Questy sobótkowe można robić również w tym tygodniu
-Zapowiedz następnego MEGA tygodnia aktualizacji
-Raptor zagości w Centrum :D może nawet w tym tygodniu

W mojej ocenie aktualizacje są super i bardzo chciałabym podziękować zespołowi SSO, że tak urozmaicają graczom grę :D
A wy? Co myślicie? Pochwalcie się w komach czy kupujecie nowego konia heh

4 komentarze:

  1. Ja chyba kupię też tego środkowego Pinto :D
    Od razu skradł mi serce *_* xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A MI SIE PODOBA TRZECI KURDE!!!!!''

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam pierwszego. Myślałam nad środkowym, ale jest bardzo podobny do tego z poprzednich aktualizacji.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń