sobota, 18 lipca 2015

Kolejny nowy koń? Rubycry♥

Dzień dobry!
Jak nazwa posta wskazuje chciałabym Wam przedstawić kolejnego członka mojej niewielkiej rodzinki. Otóż wczoraj pod wpływem nie wiem czego xD kupiłam kolejnego tinkera z Farmy Marleya. Jest to klacz maści cremello :)Od razu po zakupie dobrałam do niej różowo brązowy komplet i wybrałam się na przejażdżkę wzdłuż plaży obok plaży Południowego Srebra.
Koń nie ma jeszcze aki, ale na pewno coś wymyślę, musi być to subtelne i słodkie xD w końcu ten konik wygląda jak taka Lalunia (ale już jedną Lalu mam lol).
Kilka fotek z przejażdżki <3


Tak btw szykuję dla Was konkurs z fajnymi nagrodami :)

4 komentarze:

  1. mialam go pierwsza, żeby nie było xd u mnie ma na imie Scarlettrain /Dina

    OdpowiedzUsuń
  2. Anastazja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam taką klacz, nazywa się Scarlettcry

    OdpowiedzUsuń
  4. hej super klaczka mam takiego ogierka Lemonice <3
    jestem Ursula Pandagirl sprawdz poczte wp.pl napisałam do ciebie jest to dla mnie ważne

    OdpowiedzUsuń