piątek, 17 lipca 2015

15 lvl Cappuccino ♥

Cześć!
Muszę się pochwalić, że dziś wbiłam 15 poziom Sundancer'a xD Wczoraj bym to zrobiła, ale zabrakło mi dosłownie 300 PD czyli jakieś 2 race. Ogólnie ostatnio się nie zdarzyło, abym zrobiła całą mapkę wyścigów, jednak wczoraj coś mnie wzięło :D Teraz muszę dokończyć trenować piękną Effie :) 
W ogóle wczoraj miałam spotkanie klubowe Bronze Racers Circle xD (niemiecki server Autumn Star) i było dość fajnie, to moje pierwsze spotkanie w BRC i mam nadzieję, że nie ostatnie. Deborah i Jacquelin brały ślub lol :'D Ogólnie wszyscy w takich ładnych czarno fioletowych strojach, a ja jak taki bobek sobie za nimi jeździłam :D
Jak Wam mijają wakacje? ja za jakiś czas wyjeżdżam w końcu :)
Przygotowani z Effie do treningu
i bonusik ze spotkania BRC
Papa kochani <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz