czwartek, 30 lipca 2015

Cinnamoncake

Witam.
Jak wam minął dzień? Mi właściwie bardzo pozytywnie :) Musiałam się pakować, bo wyjeżdżam już w niedzielę na obóz jeździecki w okolicę Pogórza, wraz z przyjaciółką i koleżanką z reala :) Dziś na dodatek byłam z mamą w teatrze i muszę przyznać, że sztuka "Moral Insanity" wywarła na mnie spore wrażenie, opowiada to o "głupocie ludzkiej" czyli powszechnym zachowaniu człowieka :)
Wracając do tematu dzisiejszego posta, chciałam Wam przedstawić nowego członka mojej rodzinki.
Powitajcie ciepło Cinnamoncake aka Harry xD


a jak nazywają się wasze piękności?

5 komentarzy:

  1. Uuuu 1 *.* Hej Julia pamiętasz mnie z rajdu co stałam obok ciebie ? Ja jeszcze żadnego nie kupiłam ale zamierzam kupić tego gniadego lub cremello *.* Fajnego masz konia widzialam jak kupowałaś na filmiki xD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry gust <3 Harry jak mój kot xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 3 xd
    Crazyangel aka:Natasha
    Winterbelle aka:Alice
    Rubycry aka:Piper

    OdpowiedzUsuń