sobota, 1 sierpnia 2015

Strój tygodnia #1 i wyjazd

Cześć kochani!!!
Już ponad połowa wakacji za nami, pfff, jeszcze miesiąc wolnego i szkoła. Ja się właściwie cieszę, bo lubię chodzić do szkoły, teraz jeszcze 3 gim to trzeba się przyłożyć w tym roku porządnie do nauki :)
Jutro wyjeżdżam na obóz do Pogórza wraz z koleżanką i aktywność będzie na pewno nieco mniejsza, jednak przygotowałam dla Was kilka postów na zapas :) to samo z filmikami xD
Ogólnie bardzo się cieszę, że wyjeżdżam. Mam nadzieję, że wypocznę, a po powrocie będę chętna do pisania postów i nagrywania dla Was filmików z gry.
Wracając do tematu tego posta, postanowiłam nieco urozmaicić bloga i dodać strój tygodnia. Będziecie mogli zobaczyć komplet zarówno dla gracza jak i konia z sso, przygotowany przeze mnie dla Was. Wydaje mi się, że pomysł wypali i nie widziałam tego na pewno na żadnym blogu. 
Więc, w tym tygodniu strój wygląda tak.

Dla jeźdźca: 

kask - Valedale/7600sj/98sc/+12lvl
ride +4, kontrola +5, opieka +3

koszula - Jorvik City Plaza/ 116sc/+16lvl
jazda +8,  skoki +1, kontrola +4, 

spodnie - Srebrna Polana/ 9770sj/ 96sc/+13lvl
jazda +5, skoki +1, 

buty - Winnica/ 8020sj/ 77sc/ +16lvl
jazda +4, skoki +4

Dla konia:

siodło - DUD/ 99sc/ +15lvl
szybkość +3, wytrzymałość +1

ogłowie - DUD/ 5050sj/ 51sc/ +15lvl
szybkość +3, wytrzymałość +3

czaprak - Moorland/ 7020sj/ 69sc/ +12lvl
szybkość +3, wytrzymałość +1

owijki - Farma Goldspur/ 119sc


8 komentarzy:

  1. 1! Bardzo ładnie dobrany komplet ;) Julia wysłałam ci edita na tw e-mail :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obóz pod namioty, czy do mieszkań..? ;v
    Ja osobiście wolę pod namioty. ;p

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zapomniałaś o rękawiczkach dla jeźdźca, chyba, że celowo. Xd

      Usuń
    2. Do ośrodka jeździeckiego, czyli do domku. Rękawiczek celowo nie dodałam xD

      Usuń
  3. Na jakim programie nagłówek zrobiłaś.-. ? A Co do kompletu to fajny C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyjazdu ;*



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jeśteś :* miłego wyjazdu
    wpadnij na mojego bloga; http://starstable-kiwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń