sobota, 22 sierpnia 2015

15 lvl Skydancer'a

Aloha :D
Dziś taki piękny dzień, a ja nic nie robię :) 
Wzięłam się ostatnio dość "ostro" za trening konia na SSO, bo coraz bliżej do nowych Morganów, a ja mam do wytrenowania tinkera, jorvika, pinto nowego i skończyć morgana :)
Nie ukrywam, że nie chce mi się trenować koni, a repki do wbicia coraz mniej :) Co ja będę na tym SSO robić :O
Wracając do tematu dzisiejszego posta, wytrenowałam Chiarona na 15 lvl w końcu!
Od dawna nie wbiłam żadnemu konikowi najwyższego poziomu, więc można to nazwać jako motywacja do dalszego działania :)
PS: w konkursie można się zgłaszać do 24 sierpnia, 25 wyniki
+szykuję dla was kolejny rozdział opowiadania :)
+dziś nie wstawię stroju tygodnia, bo nie mam żadnego pomysłu, a nie chcę aby to było wymuszone
Miłego weekendu!


7 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się 25 :) Gratuluję mi się nie chce trenować xd Sorki że ciągle pytam ale chciałabym wziąść udział A boję się ze zgłoszenie do konkursu nie doszło :\ Mój e-mail to magdalena.dogfield@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Trenuję właśnie Shanti codzień (jeśli mam czas, a Shanti to Morgan biały z animacjami ;3) i właśnie wybiła jej 11lv! :D Nie mogę się doczekać wyników! :D
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbiłam *
      Tel mi wszystko przekręca xD
      ~Kremówka

      Usuń
  3. Nie mogę doczekać się wyników ale nie myślę że wygram :/ Mam nadzieję że przynajmniej mój e-mail doszedł . Mój e-mail : CaitlinKB@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :D ja też trenuje :) choć czasem i mi się niechce

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zgłosiłam ale na pewno nie wygram😐ale nie muszę😃 wkarzdym razie życzę miłego trenowania koni
    Pozdrawiam
    Alessandra Dearbear

    OdpowiedzUsuń