sobota, 15 sierpnia 2015

Konkurs 1000sc

Witam!
Dziś ogłaszam dla Was długo wyczekiwany konkurs.
Postanowiłam, iż będzie on losowy, aby każdy miał szansę wygrać. Oczywiście dostaniecie filmik z losowania (tym razem karteczki z loginem z gry).
Nagroda: 1000sc
Warunki:
1. Wyślij zgłoszenie na email julia.pinestorm@wp.pl zawierające twoją nazwę w grze.
Właściwie to tylko tyle! Zwycięzca nie będzie musiał podawać hasła, ani swoich danych :)
Jeśli chcesz udostępnij to np na grupach o sso na fb :) to na pewno pomoże
W konkursie powinno wziąć udział minimum 50 osób, aby się odbył :)
Koniec przewiduję na koniec sierpnia (może ulec zmianie)
Powodzenia! <3


17 komentarzy:

  1. Można napisać o tym konkursie na swoim blogu zamiast na facebooku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupio że losowe... ;____;
    ... no ale ok.

    ~Samantha Eveningstone
    PS. To jest ten konkurs z Paulą Wolfbell, czy to będzie inny?

    PSS. Trzecia. B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Um... wysłane, ale muszę się upewnić, bo wiele razy słyszałam, że "wp" to poczta, do której nie dochodzą wiadomości... XD
    Tak więc, otrzymałaś wiadomość od: sylwia_b1@op.pl
    ?
    Bardzo proszę o odpowiedź. ;___;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje?konsi2004@gmail.com Plis powiedz..bo chcę wziąć udział w konkursie ;)

      Usuń
  4. Już wysłane :) Postaram się powiadomić koleżanki o konkursie ^.^
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wysłane! :D Nie wiem czy doszło, mój adres e-mail to: pasja.konie@op.pl. Odpowiedz czy doszło! c:
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
  6. Doszło? ^^ mój e-mail to uszatka.pl@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey!

    Chciałam tylko się upewnić czy doszło :)
    Mój e-mail to magdalena.dogfield@onet.pl

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłano. :D
    Mam nadzieję, że doszło. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem na tym blogu 1 raz alę spróbóje!

    OdpowiedzUsuń
  10. A można gdzieś indziej podać nawe użytownika?

    OdpowiedzUsuń