czwartek, 13 sierpnia 2015

Wróciłam xD

Cześć kochani!!!
Może niektórzy z Was wiedzą co spowodowało moją nieaktywność, ale dla jasności nieco to opiszę. Przez 12 dni byłam na obozie jeździeckim w stajni Equical w miejscowości Pogórze. Ogólnie atmosfera tam była dość fajna, ale sposób postępowania z końmi mi się bardzo nie podobał (nie będę tutaj o tym pisać). Przez cały turnus wstawałyśmy codziennie o 4:30 rano, aby jeździć na koniach kiedy jeszcze było chłodniej, zmusił nas do tego okropny upał. Na pewno muszę pochwalić obiady xD były super (thx Panie Romanie). Najbardziej mi się podobały lonże dosiadowe z Panią Zosią (już tęsknię <3), nawet nie wiecie jak to fajna zabawa po 6 latach jazdy na ujeżdżalni, uczestniczyć w lonży xD. Ogólnie poznałam tam masę miłych osóbek, wszyscy bardzo przyjacielscy i pomocni. 
Napiszę jeszcze, że bardzo mi się podobały poranne wyjazdy w teren na koniach, gdyż o 5 rano dopiero słońce wstawało, sarny latały po polach wraz z zającami. 
To tyle w tym poście, widzimy się za jakiś czas :D
PS. A może wy opiszecie wasze wakacje?

3 komentarze:

  1. Ja zmulam w GB, podczas gdy w Polsce podobne ogromne upały. ;___;
    Ja uwielbiam wstawać rano(ale do szkoły nie...). X'D

    Pozdrawiam
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wakacje to głównie:
    1. Obóz żeglarski
    2. Pobyt przez tydzień u babci
    3. Nuda do końca wakacji :c

    P.S. Bardzo ładny nagłówek❤

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Wyjazd Do Babci ^^
    2. Wyjazd Nad Morze ( Przeprowadzka :C Pobyt Na Rancho <3 Nuudy xD )
    3. Granie w Star Stable <3 <3 <3

    ~ Hildzia ArchBaker :*

    OdpowiedzUsuń