niedziela, 30 sierpnia 2015

Cariss, Brownie, Versace

Witajcie kochani :D 
Jak Wam minął dzień?
Muszę się Wam pochwalić nowymi konikami xD nie wiem właściwie po co zakupiłam aż 3, ale muszę przyznać, że są bardzo ładne i mają bardzo fajne maści :) Zwłaszcza grzywa i ogon karego wywarły na mnie spore wrażenie,  Nie ważne jakie mają uczesanie i tak ich grzywa i ogon są w fale jak u koni fryzyjskich.
Przedstawiam Wam trzy nowe konie :D

Snowpetal aka Versace


Coolboy aka Brownie


Ashnight aka Cariss


A wy? kupiliście któregoś z tych piękności?

5 komentarzy:

  1. Super :D
    Ja mam tego w środku

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam ;) Są śliczne *_* Gratki nowych koników :D
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  3. E... o.e Zazdro.
    Nic więcej do powiedzenia nie mam. XDD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie boskie :D trochę zazdro, że masz tyle koników

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam tą karą piękność czyi Scarlettjoy ^^

    OdpowiedzUsuń