niedziela, 30 sierpnia 2015

Ulubieniec tygodnia #8

Dzień dobry :)
Dziś wstawię szybki post o ulubieńcu tygodnia, bo szykuję dla Was dość istotną informację, którą przekażę dziś wieczorem. Przepraszam, że wczoraj nie dodałam tego posta, ale ostatnio jakoś nie czuję siły i weny do prowadzenia bloga, do grania itp (oczywiście to zaraz minie, jak zwykle). 
Jeszcze prośba do was. Jeśli macie jakiś fajny i oryginalny pomysł na serię na blogu np. ulubieniec tygodnia, strój tygodnia itp to piszcie w komach :') W ogóle jak widzę komentarze to zachęcacie mnie do dalszego pisania postów na tego bloga :D
Wracając do tematu dzisiejszego posta. Postanowiłam, że będzie to miejsce na sso, ale jest to zarówno sekretna lokalizacja, którą pewnie niektórzy z Was już znali. 
"Klif Dynia" to sekretna lokalizacja ukryta na górze Szarej Rosy w Jorvik, aby się tam dostać musimy wjechać stromą ścieżką na górę. Kiedy już będziemy na miejscu możemy podziwiać piękne widoki. Zresztą proponuję aby każdy z Was się tam wybrał :D Oczywiście jak nazwa tej lokalizacji wskazuje ujrzycie tam pomarańczowe dynie, które zdobią to tajemnicze miejsce :)

Jakby ktoś miał problem jak tam dojechać służę pomocą :D MIłego dnia!

13 komentarzy:

  1. Ulubieniec tygodnia bardzo fajny. ;3
    Co do nowej serii, to jak na razie ja nie mam pomysłów...
    A ta informacja wieczorem będzie dobra, czy zła? o.0

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Super miejsca :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie miejsce *_* Wybiorę się tam chyba jeszcze dzisiaj jak dam radę xD Mam pomysł na serię. sama ją wymyśliłam. Już jest na moim blogu i chciałbym aby pojawiła się tu. Ta seria nazywa się. 'co wolisz?' Chodzi o to abyś ty wymyśliła 10 pytań w takiej formie : (np) Czarny czy biały. I twoim zadaniem jest odpowiedzenie w poście na te pytania :D Oczywiście czytelnicy odpowiadają na pytanka w komentarzach. Mam nadzieję że pomysł się spodobał ;)
    Doggi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawa np. że piszesz Czy osoba nademną ma dziś czarną bluzkę na sobie. A osoba na dole pisze tak lub nie i coś się pyta osobie na dole. Mam nadzieje że pomysł się podoba. :D

    ~Paulina Lionland

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet fajny blog, ale np. Juli Wilknight do pięt nie dosięgasz. No ale ciwcz, ćwicz i będzie dobrze :* Pozdrawiam / Członek NW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zachowanie jakie przedstawiasz świadczy o tym, że masz chyba wielki problem ze sobą :') Nie wiem kim jest ta Julia i skoro nie znam jej bloga to raczej nie jest aż taka dobra xD NW? Ten klubik, który uważa się za mega sławny? Weź plz nie ośmieszaj się k xD

      Usuń
    2. Wyraziła tylko swoje zdanie xD
      Do tego chyba każda z nas ma prawo ;)

      Usuń
    3. Będę się starać, aby blog był lepszy. Dziękuję za radę! :)

      Usuń
  6. Huhuhuh a pamiętasz kto Ci pokazał tą lokalizację? :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze dla odmiany zrob lokalizacje tygodnia czy cos w tym stylu. Chociaz i tak wszyscy odgapia :)) Od nas obu sie zaczely te tygodniowe dodatki, a raczej dodatkowe notki XD Jakos w tym samym dniu chyba zaczelysmy (ty ulubienca chyba, a ja cos innego) XD A teraz na kazdym blogu to samo ;')

    OdpowiedzUsuń