sobota, 8 sierpnia 2015

Ulubieniec tygodnia #6

Witam, 
w ten sobotni dzionek ulubieńcem tygodnia zostaje Klaudia Kittenheart (kazała mi). 
Jest to bardzo miła i przyjacielska osóbka, która nagrywam od 6 miesięcy na YT. Zajmuje się głównie teledyskami, ale możecie również znaleźć serię "Let's play z Klaudią Kitty".
Klaudia tzw Kitty jest błyskotliwie zabawną osóbą. Kilka z jej tekstów:
1."Czy można mieć laga mózgu? Ja chyba mam laga mózgu"
2."Wejdź jutro rano na skajpa, bo Cię zgłoszę, zgłoszę na policję"Dzień dobry Julia dziś nie przyszła na fejsbuka, znaczy skajpaja", kurczę, nie wiem gdzie mam Cię zgłosić, masz minutę"
3."Coś mi wpadło z telefonu, znaczy telefon mi wypadł, słuchawki telefony? co?"
4."Mam 4% bateri i mi się telefony rozładują, a ten kaktus jest krzywy!!!"
rysunek autorstwa Pauli Wolfbell

6 komentarzy:

  1. Każdy ma inny humor xd Według mnie ten z lagiem najlepszy xD
    I zacny rysunek :>
    ~Nim
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hej blggerko!
    Słyszałaś może o Forum Star Stable, albo Wy, czytelnicy tego bloga?
    Mamy nadzieję, że tak! Załoga oraz spore grono forumowiczów ma zaszczyt zaprosić Was na oficjalne otwarcie naszej nowej wersji forum!
    Podczas tej imprezy będziecie mogły spotkać się z załogą forum a być może nawet samych Game Master, które przyjęły nasze zaproszenie! :D
    W programie mamy również warsztat jeździecki, trasę po cudownych okolicach Jorvik (także dla użytkowników bez abonamentu!), przyjęcie w jednej w restauracji oraz konkurs z nagrodami! :D
    Aby każdy mógł wziąć udział mamy przewidziany taki harmonogram spotkań:
    14.08. ~ Cookie Valley
    15.08. ~ Honey Valley
    16.08 ~ Forum
    Wszystkie spotkania odbędą się nad Kopalnią w Moorland (informacja jak się tam dostać umieszczona jest na forum) o godzinie 14:00!

    Mamy nadzieję, że miło spędzicie z nami czas! :D
    ~Załoga Forum Star Stable

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Teksty xD Zdięcie Śliczne <3 A Jaki ładny nagłówek <3

    ~ Hildzia ArchBaker :*

    OdpowiedzUsuń