poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Koniec Wakacji!?

Elo :)
Niestety oznajmiam, iż wakacje dobiegły końca i od jutra jest szkoła.
Obecnie idę do 3 gimnazjum, więc muszę się bardzo spiąć, aby uzyskać jak najlepsze wyniki, bo od tego zależy dalszy los mojej edukacji. Co się z tym wiąże? Otóż na pewno mój czas w grze będzie ograniczony, nie mówię, że nie będę wchodzić, tylko raczej będzie to wyglądać tak:
wchodzę na sso, kupuję pomoc stajenną, witam się na klubie, jeśli mam czas trenuję konia (kilka race), wychodzę z sso
Będę wchodzić na pewno na spotkania RMC, bo w końcu nic się nie stanie jak dwa razy w tygodniu posiedzę powyżej 1h na SSO.
Jak widzicie nie będę miała czasu, aby z Wami pisać i prowadzić dla Was spotkanie, ale na pewno raz na jakiś czas zorganizuję mały rajd dla chętnych czytelników :') Mój brak czasu oczywiście nie oznacza, że nie będzie postów lub filmów na YT, bo to na pewno będę robić :D
Nie wiem jak Wy, ale ja nieco się cykam tej trzeciej klasy. Tyle z ważnych informacji chciałam Wam dziś przekazać. Teraz przejdźmy do nieco przyjemniejszych rzeczy.

Jeśli chcecie możecie mi wysyłać fanarty na mojego maila julia.pinestorm@wp.pl
Chętnie patrzę na każde prace, które dla mnie przygotowałyście :D

Dziś odbył się rajd z Game Master na serverze Cookie, a potem Honey.
Niestety udało mi się być tylko na Cookie.
Łapcie kilka zdjęć :) Może też byliście?




Jeszcze nowy filmik łapcie xD


A wy cieszycie się ze szkoły? xd
pytanie retoryczne lol

7 komentarzy:

  1. Nie :'c Nieciepie szkoły.. I ja smutam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym roku do 3 klasy gimnazjum... i też mam mega stracha. ;___;
    Pożyjemy, zobaczymy... ;v

    Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Na rajdzie nie byłam. Szkoły nie lubię >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na rajdzie i jestem na zdjęciach :D. Śledziłam Cię xDD. Ja także byłam tylko na Ciasteczku, bo na miodek nie zdążyłam :/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Ola jest w jakimś T-Rex Babies Gang? o.O

    OdpowiedzUsuń