środa, 2 września 2015

Aktualizacje 2.09.15

Cześć :D
Dziś środa, więc aktualizacje :D w końcu doczekaliśmy się aktu z "wenszem żecznym"
Ogólnie zadania na Farmie Słonecznikowych Pól są na 2 dni, ale ja podczas nagrywania wzięłam tzw "nockę". Podobają się Wam questy? Dają sporo XP dla nas, więc dla niektórych jest to szansa na nowy lvl.

Co dodali:

- Questy z wężem
Przestraszone węże i zbyt podekscytowany dzieciak!
- Nowe ubrania w JPC
- Za niedługo tylko SSO przez pulpit
- Targ koni rozkłada się w przyszłym tyg w FP

Co sądzicie?

3 komentarze:

  1. Ja nie wiem nic... bo mi "zjadło" przycisk "GRAJ" ;__;
    Pisałam do supportu.. odpisała.. aby odinstalować i zainstalować SSO... nic to nie dało.. napisałam jej to... a ona nie odpisała. ;_; Fajnieeee.
    (Ona... w sensie pani Iza)

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Pajn kiedy lets plej xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te nowe zadania i ta sukienka co dostaje się ją na koniec zadań jest pikna *,*

    OdpowiedzUsuń