piątek, 11 września 2015

Zapowiedź: Odnowienie FP + Double StarCoins

Dzień dobry!
Może zauważyliście, ale jakiś czas temu na instagramie SSO została dodana zapowiedź odnowionego FortPinta, natomiast dziś ujawnili jak to będzie dokładniej wyglądać i co nas czeka w przyszłej aktualizacji (16.09.15). Uważam, że nowy wygląd Fort Pinta jest bo prostu boski i niesamowity, brak mi słów do opisania tego wszystkiego. Bardzo mi się podobają drzewa, które będziemy mogli tam napotkać na swojej drodze. Ciekawa jestem czy wszystkie miejsca przejdą metamorfozę :D (Tak szczerze to niektórych bym nie zmieniała).
Zresztą sami oceńcie nowy wygląd :')

Druga sprawa to extra długi weekend podwójnych starcoins  (5dni) 
Promocja trwa do 16 września, czyli do środy.

Trzecia kwestia to krążące plotki o nowej rasie "Shire". Wydaje mi się, że jakby dodali te piękne konie zimnokrwiste to jakoś po otwarciu nowego terenu na jesień. Tutaj łapcie na dole edita Nikolett Winterforest, która stworzyła dla nas przykładowego Shire na SSO. 


Podwójne Star Coins


Co sądzicie? Podoba Wam się? A może sami byście coś zmienili?! Piszcie w komentarzach!

21 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać nowego FP :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na fp poprostu śliczne przynajmniej na filmiku BOŻE Będzie super

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na fp poprostu śliczne przynajmniej na filmiku BOŻE Będzie super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne Fort Pinta, a ten Shire to też cudny :)
    Julka prooooszę odpowiedz!
    Czy to prawda że mają dodać UH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie wie, jaki teren zostanie dodany :D ale ja przypuszczam, że UH

      Usuń
    2. Zdziwicie się ale ja tam bym wolała miasto jorvik odblokowane bo Uh już zwiedziłam klika razy

      Usuń
    3. Bez pozwolenia Aleksandrina?! O nieładnie dziewczynko! xD Żarcik xD W sumie fp jest ładne! ^^ Nie mogę się doczekać! *-* A co do Shire to nawet nawet...
      ~Kremówka
      P.S. Jeśli przekręciłam coś to sorry ;3

      Usuń
  5. Te domki są takie jak ten zamek z Srebrnej Polany odnowiony... plastikowe. ;______;

    A te ploty o Shire, to może kolejne dziwne spekulacje... ;-;

    Ja tam chcę, aby w pierwszej kolejności ożywili przycisk "graj". -.-"

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  6. Sara prawda -znaczy tak myślę xD- Shire... W mojej wyobraźni były ładniejsze, tak szczerze xD
    PS Nowy FP Będzie w moje urodziny! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten nowy Fort Pinta jest po prostu oszałamiający ! :D Te drzewa wyglądają tak cudnie, i te mini ogródki, a już nie wspomnę o kliku nowych elementach ^^ Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O mało nie spadłam z krzesła jak zauważyłam nowe fp!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Podoba mi się to wejście... z niecierpliwością oczekuję też tych takich drewnianych schodków z boku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Opadła mi kopara jak zobaczyłam ten filmik naprawdę supcio nie mogę się doczekać a co do Schire to ja wolałabym żeby te konie były jeszcze troche większe wkońcu to największe konie na świecie (chyba) i żeby obowiązkowo były z animacjami :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezeli shire beda wygladac jak tinkery i szwedy tylko beda mialy inne grzywy to jebne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękny edit ♥ Nikolett to ma talent..
    FP :D Muszę teraz oblecieć te obecne FP, żeby pamiątki były :DD
    Co do Shire:
    1. Powinny być wyższe od tinkerów czy szwedów,
    2. Miło by było jakby były te z animacjami i te bez, ale jak tam chcą :P

    Blanka Appleyard, czyli leń, któremu nie chce się logować na konto Google :DD

    OdpowiedzUsuń