sobota, 5 września 2015

Strój tygodnia Winter is coming

Dzień dobry :D
Jak Wam mija weekend? W końcu minął pierwszy tydzień szkoły. Nie wiem jak u Was, ale ja mam już sprawdzian z angielskiego, historii i lekturę na polski. Prace domowe również są w obiegu już :') Muszę przyznać, że jakoś nadal mam chęci uczestniczenia w lekcjach, zwłaszcza jeśli ją ciekawie prowadzone przez nauczyciela :')
Wczoraj starałam się jakiś fajny strój wymyślić i myślę, że nawet się udało :D chciałam dodać fotki wczoraj, ale jak weszłam na sso było już późno (około 22), więc było ciemno i zdjęcia nie wyszłyby jak chciałam. Oczywiście mogłam wejść wcześniej, ale grałam z pięć partii LOL'a (league of legends). Tego grą nazwać nie można, bo jeśli chodzi o LOL'a to ja jestem jak noob :') Grałam z Idą i Łukaszem na botach i na pięć gier, trzy wygraliśmy :') na botach tak :') czyli kompletne bobki :D
Jeśli ktoś gra i chciałaby ze mną zagrać to chętnie :D
Wracając do tematu posta dziś przygotowałam nieco zimowy, jesienny strój. Kolory jak widać brąz i niebieski. Tym razem nie wszystko z ubioru daje nam max bonusy, ale dla ładnego wyglądu da się to przeżyć :D

Dla jeźdźca: 

czapka - Silverglade/ 4220sj/ 41sc/ +12lvl
jazda+4, opieka+2

płaszcz - DUD/ 8350sj/ 104sc/ +15lvl
jazda+8, skoki+1, kontrola+4

spodnie - Silverglade/ 6520sj/ 45sc/ +10lvl
jazda+4, skoki+3

buty - Farma Marleya/ 6270sj/ 45sc/+10lvl
jazda+4, skoki+4

Dla konia:

ogłowie - Silverglade/ 3000sj/ 43sc/+6lvl
szybkość +1, zwinność+1

siodło - DUD/99sc/ +15lvl
szybkość+3, wytrzymałość+1, zwinność +2

czaprak - Targ koni/ 2720sj/ 29sc/ +6lvl
szybkość+2, zwinność+1

kokardka na ogon - z sobótki (chyba)

kokardka do ogłowia - ze Świąt Bożego Narodzenia


9 komentarzy:

  1. Mi się strasznie podoba. :3
    Nic dodać, nic ująć. *^*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Chamsko zerżnęłaś serię z Bloga Melissy Seahall, aż mi się chce śmiać z twojego braku oryginalności (nie pierwszy raz już od niej zżynasz) 3 gim a taki brak własnego stylu ;'')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Cały czas widzę coś tutaj żywcem zerżnięte od Mel, np. Obrazki po prawej stronie.

      Usuń
    2. Anonimy tak bardzo ❤
      Nie macie się już czego czepiać?
      Tak po za tym to "obrazki po prawej stronie" mają też inne sso'owe blogerki. ;)
      Nie zamierzam się wykłócać bo fakt, że piszecie z anonima mówi sam za siebie. Nie pozdrawiam. Ali Goldgarden

      Usuń
    3. Tak, pusze z anonima poniewaz w przeciwnym wypadku Julcia nawalała by na nas za plecami ;'') gdybym miala bloga, byloby mi wstyd na jej miejscu ale widac ze jest osobą bezwstydną.

      Usuń
    4. Czyli tchórzysz. :D Godne podziwu po prostu..Skoro coś Tobie nie pasuje w jej blogu, to po co go w ogóle odwiedzasz? Nie lepiej zostawić to w spokoju? To chyba logiczne..
      Wątpię by Julię ruszały takie komentarze xD

      Usuń
  3. Siemszons :) Czytając tego posta, dowiedziałam się, że grasz w lola 😜 Byłabym zaszczycona gdybyś zgodziła się ze mną zagrać. Jeśli masz ochotę to daj mi cynka 😁

    - 3 gim to nie kolorowa bajka, więc nie o każdej porze dnia moge grać :v

    Pozdrowionka 💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie z Tb zagram xD jak podasz nick na LOL'u to zaproszę. Mój to Pajnstorm

      Usuń