niedziela, 6 września 2015

Ulubieniec tygodnia #9

Witam wszystkich!
Jak tam u Was? Co ciekawego porabiacie w weekend? Może jakieś ciekawe zajęcia? Piszcie w komach :D
Dziś nieco nietypowo ulubieniec tygodnia zostanie przedstawiony i nie będzie to stała forma tej "atrakcji".
Tej niedzieli fav zostaje muzyka w SSO. Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba bardzo podkład muzyczny. W różnych miejscach na SSO możecie usłyszeć różną muzykę. Czasem spokojną, czasem tajemniczą i dynamiczną np. podczas robienie wyścigów.
Filmik jest po to, abyście mogli usłyszeć wspomnianą muzykę, a mój komentarz to tylko dodatek, abym nie musiała się rozpisywać :D
To tyle czytelnicy! Miłego dnia

9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym, by ulubieniec tygodnia był w formie filmiku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę muzyki z sso XDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hajsajd jesteś proszona o wyjście z Internetófff D:

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam muzykę z Star Stable. ^,^
    Ja w weekend odpoczywam od szkoły. ;v

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak gram to wylaczam muzyke, bo mnie wkurwia XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń