niedziela, 13 września 2015

Ulubieniec tygodnia #10

Hej wszystkim :D
Wiecie co dziś jest ulubieńcem tygodnia??? Cyrk? Kto z Was nie lubi cyrku :D jest tam taki fajny nastrój i ciepłe kolory. Fajne miejsce, gdzie możemy rozwiesić płonące obręcze i konfetti :D
A wy? lubicie chodzić do cyrku? Ja osobiście rzadko tam bywam, ale jak się nadarzy okazja to chętnie się tam wybieram.
Przepraszam za małą aktywność na blogu, ale pracuję nad serią nowych let's play'ów z SSO i Saints Row'a.
Miłego dnia, bo w końcu jutro szkoła już jest niestety (sprawdzian :((()



8 komentarzy:

  1. E.. moim zdaniem cyrk jest spoko... mało jest tam tych atrakcji.. ;_; Taki mało cyrkowy.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. SSO'wy cyrk jest, OK. Przed realnymi cyrkami stoję i się buntuję, bo według mnie to tortura zwierząt.
    /Dina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam (dopiero)już 10 lvl i braczek cyrku.:(
    ~mmyszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrk jest od 11-12 lvl.. zależy jakie zadania robisz... ale szczerze, to ja was ludzie nie rozumiem. ;___;
      "Bo ja mam ten i ten lvl i nie mam tego i tego"... ja bym się o to martwiła, dopiero, jakbym miała maksa lvl(teraz to 17...), brak zadań, brak reputacji do nabijania i wciąż tego czy owego nie miała odblokowanego... Trochę cierpliwości ludzie...

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  4. u mnie nigdziee SSO nie działa :O ani na telofonie strona internetowa ani na kompie ...
    Chyba trzeba odnowa zainstalować grę i zacząć kkorzystać z pulpitu. A pro po cyrku terz tam lubie chodzić :)

    Felicja Mousefall

    OdpowiedzUsuń
  5. pisze mi error zamiast : Przepraszamy ale serwery są wylączone " coś w tym rodzaju
    morze jakiś błąd przez aktulizacje
    Felicja Mousefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i wiele innych graczy też tak ma... support to ignoruje.. re-instalacja nie działa... miejsce na dysku jest... jeśli ten nowy launcher tego nie naprawi.. to chyba im coś zrobię. ;___;

      Usuń
  6. Cyrk w sso jest super, ale w realu to znęcanie się nad zwierzętami, tak jak wspomniała osoba wyżej.

    OdpowiedzUsuń