poniedziałek, 28 września 2015

Poranny post

Dzień dobry!
Może niektórzy z Was się zastanawiają, dlaczego "Pajn" nie dodaje postów. Odpowiedź jest bardzo prosta, nie mam czasu na nic. Nie wchodzę na SSO, na kompie jestem rzadko, nagrywam tylko raz w tygodniu aktualizacje dla Was, ogólnie rzecz biorąc nie potrafię pogodzić szkoły, zajęć poza lekcyjnych razem z przyjemnościami (w tym wypadku gry). W ten weekend postaram się coś więcej dodać. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, bo pewnie większość z Was, również jest w rytmie "szkolnym" xD. 
Dla osłodzenia tego wtorku daję Wam mój edit. Mieszanka postaci z LOL'a (Ahri) z postacią z SSO.

Dodałam z dwoma typami tła, bo nie potrafiłam się zdecydować :')
Miłego dnia!!! <3

2 komentarze:

  1. Ładny draw. Ahh ja mam pare dni "odpoczynku". Tylko, że ten odpoczynek polega na płaczu, bólu itp.. Jeszcze na 15 do szpitala, eh.. I to wszystko przez jednego jebanego wirusa. Zazdroszcze wszystkim zdrowia haha.

    A co do tego blogowania i nagrywania to pamiętaj, że szkoła jest ważniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy ten edit. o.0
    I nie przejmuj się, że nie masz czasu.. wiele osób go nie ma podczas dni szkolnych...

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń