wtorek, 22 września 2015

Trenujemy!

Dzień dobry!
Od razu chciałabym Was przeprosić za małą aktywność na blogu z mojej strony, ale jak pewnie wiecie powodem tego jest brak czasu (szkoła, lekce, zajęcia dodatkowe, nauka, treningi).
Ostatnio dodaję bardzo mało postów, ale postaram się w miarę możliwości to zmienić.
Przechodząc do tematu dzisiejszego posta, chciałabym się "pochwalić", że w końcu wczoraj wytrenowałam jakiegoś konia na 15 poziom. Już od jakiś 3-4 tygodni nie wbiłam 15 lvl żadnemu z moich rumaków, także mogę to nazwać postępem. Obecnie zostały mi do treningu tylko trzy konie, z czego się tak szczerze cieszę, bo nie mam czasu na treningi z nimi.
Post piszę o 7:30 rano, przed szkołą xD czekam na dzisiejsze aktualizacje :D a Wy?
Miłego dnia kochani! <3

3 komentarze:

  1. I dodać pięć minut później komentarz. Piękne uczucie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, nie wątpię. XD
      Graty lvl'a. xd

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  2. Mina tego białego konia mówi wszystko xD

    OdpowiedzUsuń