wtorek, 8 września 2015

Informacje

Hejo :D
Jak u Was w szkole? Macie już jakieś sprawdziany zapowiedziane? a może jakieś wycieczki? Pierwsze gim mają chyba integracyjną :D 
Piszę ten post, aby umieścić w nim kilka informacji na raz. Od razu zaznaczę, że jest mi potrzebne wasze zdanie, co sądzicie o tym wszystkim, a każdy miły komentarz daje mi niesamowitą radość. Zaczynajmy :D
1. Wbiłam dziś 15 poziom Versace :D Tym samym zostało mi 4 konie do trenowania :D

2. Teraz coraz rzadziej bywam na sso z powodu szkoły, ale chcę dla Was zorganizować rajd w jakiś weekend. Macie ochotę? :D
3. Na moim kanale na YT jak wiecie przynajmniej raz w tygodniu jest filmik z SSO, ale dziś zakupiłam dość starą grę i mam zamiar z koleżanką nagrać z niej serię :) Gra to Saints Row 4
Nie chcę zakładać oddzielnego kanału na SSO i inne gry, także mam nadzieję, że nowa seria przypadnie Wam do gustu :') Może tego nie widać, ale na prawdę staram się dla Was robić wiele :') Liczę, że pierwszy odcinek z SR4 pojawi się jeszcze w tym tygodniu (czekacie???)

Na razie to tyle z informacji :D jak wspomniałam wyżej, liczę na waszą opinię :D ofc anonimki hejterki też są mile widziane, bo niezła beka jest z Was.
Miłego dnia!!!

7 komentarzy:

  1. Super pomysł! ^^ Ja kiedyś grałam w Saints Row'a. Do czasu aż połamałam płytę XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Gratki! ♥
    2. Chcemy spotkanie! ♥
    3. Nw co to za gra ale w tw wykonaniu chętnie oglądne , bo tw filmiki są zawsze super ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No.. pierwsza gimba ma zawsze wycieczkę rekreacyjną ze wszystkimi pierwszymi(A, B, C i tak dalej...)
    A wiesz co za to ma trzecia gminazjum też jako wycieczkę obowiązkową..? Wycieczkę do Oświęcimia... strach się bać... >,<
    Graty 15 lvl konia. :p
    Ja bym chętnie przyszła na jakiś rajd.. ale od dwóch tygodni nie mam przycisku "GRAJ", a re-instalacja gry nic nie pomogła... napisałam do supportu o tym.. kilka razy... ostatnią wiadomość o tym wysłałam do supportu tydzień temu... ;__; Czyżby olewka? Po za tym, ostatnio sporo osób ma ten błąd i pewnie też piszą o tym do SSO i ostatnio nawet wstawili filmik, jak pobrać SSO... ja to odebrałam jako fakt, że uznają na(wszystkich bez przycisku "GRAJ") za nie ogary... i teraz igno. -.-" Zaje.. iście.
    Wracając do Ciebie - nie znam tej gry... ale zapewne poznam, jak obejrzę tą serię. X'DD A nazwa mi się osobiście kojarzy jakoś dziwnie z świętami i Mikołajem.. o.0 Heh.

    R.I.P. "graj"...
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Spk! Rób serie a pi drugie to tak, chcemy spotkanie! :D

    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. graty :)
    2. nie
    3. wolałabym tylko sso, ale jak musisz to niech będzie :/

    Julia flowerpie

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Tak
    2. Jasne, pewnie przyjdę
    3. Nagrywaj Saints Rowa plz jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.GRratulacje ;-)
    2.mam problemy z netem ale postaram się przyjść :-P
    3.NOo fajnie by było
    Dóżo dla nas roibisz!:-P
    sorry za błędy ale pisze z telefonu :*)
    Pozdro
    Felicja Mousefall~redbullek

    OdpowiedzUsuń