czwartek, 17 września 2015

Nowa stajnia na Wyspie Padok!?

Cześć :D
Widzieliście nową stajnię wybudowaną na Wyspie Padok? Nieco się zmienił tamtejszy teren, gdyż została tam dostawiona stajnia na prawdopodobnie na 9-10 koni (czyli jest 5 boksów w tym jeden duży)
Pewnie dodadzą nowe konie typu Shire lub Mustangi, bo takie krążą plotki ostatnio :D
Szczerze nie mogę się doczekać już. Jestem pełna zapału, aby wytrwać te kilka tygodni zanim będą nowe konie i teren. A wy? Chcecie nowe konie? 
Stajnia się Wam podoba?



Co myślicie?

11 komentarzy:

  1. Fajna. Ale chyba Shie bedą w valedale. A tu moze Hafligery (chyba tak się pisze)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja już zbieram na oba konie.Do tego na wiosnę będę miała SR LT więc jeszcze bardziej się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Um... w sumie jest jeszcze miejsce na Zapomnianych Polach na nowe konie... ale to pewnie jeszcze szmat czasu upłynie, zanim coś tam zrobią. ;v
    Ej... ja nawet nie mam jeszcze Morgana żadnego... ;-;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej wyczekuję prowadzenia koni i terenu. *-* Konie zejdą na drugi plan ze względu na to, że mam dużo innych koni do treningu, a nie mam czasu by robić race. Poza tym nie wiem czy mi się owe nowe rasy spodobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe konie ok ale prowadzenie koni to cos nie wyobrazalnego i nowe tereny to podobno UH chyba trzeba miec repke u pani pike z lowienia ryb tak slyszalam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym raczej spekulowała, że u G.E.D.(jakkolwiek się pisze ten skrót..), bo na jednej z bram jest ich tablica. </3

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  6. No fajna fajna :) Słyszałam -znaczy widziałam XD- Zdjęcie na SSOwym FB!!! Był tam haflinger. Morgan, z innym owłosieniem i maścią :D A może to edit... no nie wiem, myślę że na 99 % będzie Shire, a co do mustangów i haflingerów.. nwm.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu bedzia te nowe konie z yt zapomnialam nazwy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dzialaja kody :C

    OdpowiedzUsuń