środa, 30 września 2015

Urodzinowe aktualizacje :D

Dzień dobry kochani :)
Dziś środa, a z tym wiążą się aktualizacje. Tym razem jest to wydarzenie :) mianowicie czwarte urodziny StarStable :DD To już cztery lata od początku tej fantastycznej gry, niesamowite.
Ogólnie od dziś, do przyszłego tygodnia masz możliwość odebrać upominki (1 dziennie) w Fort Pinta (przy fontannie) i wziąć udział w wyścigach, które dają nam aż 1500 PD dla konia. Bardzo fajna opcja jak dla mnie, bo jeśli zalegają Wam konie do treningu pomoże Wam to wbić lvl. Możemy również bawić się fajerwerkami i podziwiać piękne dekoracje. Nagrałam dla Was let's Playa, ale wstawię go prawdopodobnie dopiero w piątek (brak czasu wcześniej). 
Tak btw... Dużo z Was jest rozczarowanych, bo liczyliście na nowe rasy/teren, jednak na to również przyjdzie pora może za tydzień, może za dwa lub później. Urodziny to bardzo fajna sprawa i można miło spędzić czas na SSO.
To tyle, do zobaczenia :DD
Tydzień pełen prezentów!

3 komentarze:

  1. Ja jestem rozczarowana, że nie ma nowego launchera i pewnie zostanie dodany za tydzień.. po tych wszystkich "cudach".. >.>
    Gunwo. <(błąd celowy...)>

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiecie może czy w JG jest tort urodzinowy, w którym można kupić kawałki tortu? (tam,wiem że to dziwne brzmi) Mam nadzieję, że wiecie o ci chodzi...

    OdpowiedzUsuń