niedziela, 16 sierpnia 2015

Ulubieniec tygodnia #7

Hej Hej :D
Dziś się dość długo zastanawiałam co mogłoby być ulubieńcem tego tygodnia i po długim namyśle, otrząsnęłam się i wymyśliłam, że tym razem będzie to edit :)
Edit jest autorstwa bardzo utalentowanej Michelle Gladeson, który gra na niemieckim serverze Autumn Star :) Michi robi niesamowite edity i "z niczego" potrafi stworzyć coś pięknego i niepowtarzalnego. Bardzo mi się podoba w jaki sposób edytuje ona screeny z gry :)
Łapcie dwie jej prace:

Jak Wam się podobają? Jak dla mnie super :D

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zarąbiste <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa cudowne... w szczególności na pierwszym są zarąbiste szczegóły... zazdro talentu. e.e Ja bym zapewne nawet nie miała cierpliwości do takich szczególików (a diabeł tkwi właśnie w szczegółach, coś o tym wiem. X'D)
    Ale za tona drugim, ten koń jest mega oryginalny. *^*

    Dobrze wybrałaś tego ulubieńca tygodnia. :P

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. TYLKO SUPER?! TO JEST BARDZIEJ NIŻ SUPER! *-* Cudnaa praca! *-* Sorry za caps lock :3
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piękne prace widać że się starała *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznneee ma dziewczyna talent :) a apropo konkursów doszło zgłoszenie ? Sara Gladenest

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace są extra, ale ta 1 jest zajebista *.*

    OdpowiedzUsuń