środa, 15 lipca 2015

Spotkanie z Game Master???

Hejo ludziska <3
Jak tam u Was w ten piękny poranek? (Przynajmniej u mnie piękny :'D)
Dziś na stronie SSO zostało ogłoszone, że będą dwa spotkania z Game Master Lovisa, na Cookie Valley i Honey Valley :D
Pierwsze spotkanie odbędzie się na Ciastku (Cookie Valley) 20 lipca o godzinie 13;00.
Drugie spotkanie odbędzie się na Miodku (Honey Valley)  21 lipca o godzinie 13:00.

"Swoją jazdę zaczynamy w Jodłowym Gaju (miejsce spotkania przy stajni), następnie przemieszczamy się do Valedale, przez Srebrną Polanę, Moorland do Jarlaheim. Rajd kończymy na plaży w Forcie Pinta, aby wszyscy mogli dołączyć do naszego MEGA rajdu." ~ Game Master Lovisa
Zabierzcie ze sobą pikniki i grille :D


Ktoś z Was się wybiera???

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak nie zapomnę to napewno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja napewno będę :D nie mg przegapić :)

      Usuń
  3. Ja napewno.Chyba że nagle mi coś wypadnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś ten kapelusz?

    OdpowiedzUsuń
  5. czy mogła bym zrobić sobie z tobą zdięcie?

    OdpowiedzUsuń