środa, 15 lipca 2015

Co to chmura?

Hejo :)
Pewnie wielu z Was zastanawia się co to ta "Chmura". Otóż jest to sieć, która zastępuje nam prawdziwe serwery. Teraz dane nie są przechowywane bezpośrednio na komputerze, ale w lokalnej sieci. Chmura zapewnia nam dostęp do danych (w tym przypadku SSO) z dowolnego podłączonego do Internetu komputera/laptopa. To takie przerzucenie odpowiedzialności na dostawcę xD
To rozwiązanie ma usprawnić działanie gry. Mam nadzieję, że pomogłam, to takie info o "chmurze" w skrócie.
Chmura Google Seiloc Cloud Computing SaaS

14 komentarzy:

  1. Ale to normalnie będzie można z pulpitu wejść czy trzeba będzie ze strony ?
    A i drugie pytanie czy trzeba będzie się gdzieś przenośić czy normalnie wchodzić ?

    OdpowiedzUsuń
  2. aleś ty mądra...
    szkoda ze odgapione do mel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhym... mądry anonimku... ONA nie odgapiła od Mel -,- Mel nie ma takiego posta ''co to CHMURA?,, Więc drogi anonimku zastanów się najpierw co piszesz, a potem pisz ;)

      Usuń
    2. No właśnie nie spamuj
      Donka jest super blogerką !

      Usuń
    3. Jako pierwsza to dodałam :)

      Usuń
  3. Fajnie, jasno opisane. Zastanawiałam sie czy nie zacytować Twoich słów u mnie na blogu, ale jednak sobie darowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak nie ogarniam xdd /Arisha ��

    OdpowiedzUsuń
  5. A co jeśli ,,chmura" padnie? 😨

    OdpowiedzUsuń
  6. A co jeśli ,,chmura" padnie? 😨

    OdpowiedzUsuń