czwartek, 2 lipca 2015

Sundancer ♥

Cześć 
Jak tam u Was? Pogoda ładna? Ja zaraz jadę na działkę i może mnie nie być przez kilka dni xD
Jak wiecie we wczorajszej aktualizacji dodali nowe Appaloosa i Pinto :) Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam jednego Pintoszka, zresztą sami zobaczcie jaki dostojny pan.

Koń otrzymał imię Sundancer, w końcu jest lato, a to imię idealnie pasuje w mojej ocenie. Aka już też jest wymyślona, może nieco dziwna, ale Cappuccino xD zobaczcie na jego maść, mi od razu skojarzyła się z pianką na kawie :D 
btw jakiego konia wy kupiliście?

5 komentarzy:

  1. Sweet ^^ Mam podobnego tylko że Pinto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie stać biedna jestem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie kupuje , mam za dużo do treningu :D
    Juleq,przyjmiesz kiedyś do znaj? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupuję new appoloosa tego brązowawego w białe kropki (nie wiem jak się nazywa ta maść)
    I będzie to ogier Wildboy aki jeszcze nie ma
    Julka pomóż jaka aka??

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną ma ake ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń