niedziela, 5 lipca 2015

Ulubieniec tygodnia #2

Cześć 
Taki ładny poranek, a ja piszę posta na bloga :D
W tym tygodniu ulubieńcem jest miejsce na SSO. Dokładniej Unfortunate Dews Farm. Zdecydowanie jedno z miejsc, które jest warte uwagi.To niesamowite opuszczone miejsce, gdzie rzadko widać graczy. Farmie towarzyszy tajemnicza, a zarazem mroczna muzyka, którą warto posłuchać. Przynajmniej mi się bardzo podoba. Nocą jest tam pięknie i nieco strasznie, w skrócie polecam każdemu, aby się tam wybrał. Zobaczycie podniszczoną stajnię, zamknięty sklepik, chwasty i masę pajęczyn. Ciekawe czy będą kiedyś questy z tą Farmą :) Mam nadzieję, że pozostanie ona taka już na zawsze (nieodnowiona)




12 komentarzy:

  1. Nie byłam tam jeszcze :0
    Muszę zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam jest troszkę creepy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donka -Pierdonka
      Hahahahahaha xd
      TO MELISSA SEAHALL JEST NAJLEPSZĄ BLOGERKĄ NIE TY IDIOTKO!!!

      Usuń
    2. Nie ma to jak hejt z anonima -_- Fajnie, że lubisz Mel, ja też ją lubię, ale Julia też jest świetna ! ! !

      <3

      Usuń
    3. To prawda drogi Anonimie.

      Usuń
    4. Zgadzasz się z tym anonimem czy z Vicką?

      Usuń
    5. Drogi Anonimie, nie każdy jest tego samego zdania, że Melissa jest najlepszą blogerką, to zależy głównie od gustu, niektórym może się podobać Jej blog, a innym nie. Mi akurat się podoba, ale z tego powodu nie wyzywam innych blogerek. Więcej szacunku. ;) Bo inaczej w przyszłości sobie nie poradzisz.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Zamknijcie się głupie baby!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jest to miejsce?
    Cadence Queenforest ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Siema Dolan xDD
    Mianowałam cb do QAB :)
    kellymooseyard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchaj, takie obrażanie z ANONIMA to tchórzostwo. Dlaczego nie pokażesz światu, kim jesteś? Ja też lubię Mel, ale Donkę też.

    OdpowiedzUsuń