sobota, 25 lipca 2015

Podziwiana w Bobcat

Dzień dobry :)
Jak nazwa posta wskazuje chciałam się "pochwalić", że w poniedziałek wbiłam podziwianą w reputacji BobCat. Czemu tak późno wstawiam post? Otóż, na dniach prawie codziennie się coś pojawiało i nie miałabym co wstawić podczas weekendu :) 
Reputacja jest bardzo łatwa i przyjemna do robienia :) Właściwie zostało mi bardzo niewiele repek (plaża FP, GED Jarlaheim, Łowienie w GHV) Ciekawe co będzie kiedy skończę wszystkie dostępne repki :) 
Nie wiem jak wy, ale ja ostatnio straciłam wszelkie chęci trenowania koni na SSO. Przed wakacjami sobie mówiłam, że codziennie będę robić całą mapkę, jednakże nie spełniło się to jeszcze :'D
Tak btw widzieliście zwiastun "Mockingjay 2"? Ja już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła ujrzeć ten film na własne oczy? Ktoś też jest fanem Igrzysk Śmierci?

10 komentarzy:

  1. ja sobie obiecałam że jak wytrenuje wszystkie moje Konie (25) to kupie dopiero nowego a dojdom te piękne Moraby a mi się nie chce trenować Koni co ja teraz zrobie będę miała za dużo do trenowania jak kupie te 2 Moraby które chce pomocy xD :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem fanką ^^ A co do trenowania, to też mi nie idzie. W sumie mam 4 konie, tylko jeden wytrenowany (AQH), ale trenuję następnego- Araba. Potem już dam sobie spokój ;p xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego masz to po angielsku?O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze podpis.



      ~Capri M.

      Usuń
    2. Bo tak jej się podoba. ;)

      Usuń
    3. Ok.Thx :) Pytałam się bo niektórzy mają taki błąd że im się samo na angielski przestawia.

      Usuń
  5. Hej. Mam prośbę, mogłabyś dokładniej opisać jak zrobiłaś tego buga, którego pokazałaś w filmiku z questami w vale? Weszłam na ten teren od innej strony (przez ścianę w dud), ale tam jest ściana, której nie mogę przejść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działało tylko podczas sobótki, więc do przyszłego roku trzeba czekać :)

      Usuń
  6. Kurde, szkoda. Może kiedyś w końcu odkryję jak tę ścianę przejść. :D

    OdpowiedzUsuń