niedziela, 12 lipca 2015

Firerain & Skydreamer

Dzień dobry, a raczej dobry wieczór xD tak jest 22, a mi się zachciało napisać dla Was post na temat nowych członków SSOsowej rodzinki. Kilka dni temu kupiłam konia Fryzyjskiego całkowicie nieoczekiwanie xD siedziałam sobie po północy na SSO i nagle taka myśl "a kupie se fryza" xD i kupiłam, zwie się Skydreamer. Dziś natomiast zakupiłam Apallose Firerain :)
Zmieniając nieco temat w ostatnim tygodniu kupiłam 10 sztuk owijek xD lol jakaś faza mnie złapała :) Myślę również nad konkursem dla Was :) ale to dopiero pod koniec lipca.
Miłej nocy <3

3 komentarze:

  1. Hej! wejdziesz na bloga? na posta o tobie, pamiętasz? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Graty nowych koni <3
    Ty nie masz co robić z tymi star coinsami, że na owijki wydajesz? XD

    OdpowiedzUsuń